Electric Cars

Το πρώτο ατύχημα με ανατροπή Tesla Model 3 είχε αίσιο τέλος

Αίσιο τέλος είχε το πρώτο ατύχημα με ανατροπή ενός Tesla Model 3, με την οδηγό να τη «γλιτώνει» με ελαφρά τραύματα.

Σε γενικότερο πλαίσιο είναι δύσκολο ένα ηλεκτρικό όχημα να αναχαιτιστεί λόγω του πακέτου μπαταριών που βρίσκεται κάτω από το όχημα και κρατά χαμηλό το κέντρο βάρους.

Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απίθανο. Ένας χρήστης του Reddit περιέγραψε το ατύχημα της συζύγου του με ένα Tesla Model 3 αναφέροντας ότι το όχημα από την πλευρά του είχε άψογη συμπεριφορά.

Ο χρήστης ανέφερε: «Σκέφτηκα να μοιραστώ το παρακάτω συμβάν καθώς μπορεί να είναι το πρώτο ατύχημα με ανατροπή ενός Tesla Model 3. Το ατύχημα συνέβη νωρίτερα αυτή την βδομάδα. Η σύζυγός μου ήταν η μόνη στο αυτοκίνητο εκείνη τη στιγμή και η μνήμη της είναι θολή καθώς όλα έγιναν τόσο γρήγορα αλλά τα παρακάτω είναι όσα γνωρίζουμε.

Η σύζυγός μου Ταξίδευε στην αριστερή λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο με περίπου 112 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ένα άλλο όχημα στη μεσαία λωρίδα. Η μπροστινή πλευρά του οδηγού του Tesla Model 3 χτύπησε το τσιμεντένιο διαχωριστικό με αρκετή δύναμη ώστε να αποκοπεί ο εμπρόσθιος τροχός. Στη συνέχεια ξεκίνησε να πλαγιολισθαίνει και ανετράπη. Ένας μάρτυρας ανέφερε ότι το αυτοκίνητο έκανε αρκετές «τούμπες» πριν τελικά σταματήσει ανάποδα. Το άλλο αυτοκίνητο χτύπησε επίσης το διάμεσο, αν και με λιγότερη ορμή και πιστεύουμε ότι ο οδηγός δεν τραυματίστηκε».

Όσο για το Tesla Model 3 ανέφερε: «Από πλευράς ασφάλειας νομίζω ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε άψογα. Οι αερόσακοι του οδηγού την προστάτευσαν στη διάρκεια της ανατροπής, συμπεριλαμβανομένου κι ενός κάτω από το τιμόνι για τα πόδια της, ο οποίος δεν ήξερα καν ότι ήταν εκεί. Όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες, η καμπίνα παρέμεινε εντελώς άθικτη. Το παρμπρίζ και η γυάλινη οροφή προφανώς έσπασαν, αλλά δεν εισχώρησαν καθόλου στην καμπίνα».

Η σύζυγός του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαγνώστηκε με κάταγμα σπονδύλου. Το συγκεκριμένο ατύχημα φαίνεται ότι δεν σχετίζεται με τον αυτόματο πιλότο του οχήματος.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.