Η εποχή του φυσικού κλειδιού αυτοκινήτου πλησιάζει στο τέλος της και η BYD το επιβεβαιώνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο.
Η κορυφαία κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι γίνεται η πρώτη μάρκα στην Κίνα που προσφέρει επίσημα συμβατότητα με το Samsung Galaxy Watch ως ψηφιακό κλειδί αυτοκινήτου μέσω τεχνολογίας NFC.
Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα στον δρόμο προς τα πλήρως συνδεδεμένα, “έξυπνα” ηλεκτρικά οχήματα, αξιοποιώντας την ήδη υπάρχουσα υποστήριξη των BYD για τα Samsung smartphones.
Το σύστημα βασίζεται στην τεχνολογία Near Field Communication (NFC) — την ίδια που επιτρέπει ανέπαφες πληρωμές με κάρτες και κινητά. Με απλά λόγια, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα άγγιγμα του Galaxy Watch σε ένα προκαθορισμένο σημείο της πόρτας, για να ξεκλειδώσει άμεσα το όχημα. Η BYD υπόσχεται ότι η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.
Η δυνατότητα είναι διαθέσιμη μόνο για τα πιο πρόσφατα smartwatches της Samsung και συγκεκριμένα για τα: Galaxy Watch7, Galaxy Watch8, Galaxy Watch8 Classic, Galaxy Watch Ultra.
Για να ενεργοποιηθεί η λειτουργία, οι χρήστες πρέπει να διαθέτουν ένα συμβατό BYD ηλεκτρικό όχημα, ένα από τα παραπάνω Galaxy Watches και να βεβαιωθούν ότι το ρολόι εκτελεί την πιο πρόσφατη έκδοση του Wear OS και είναι εγκατεστημένες οι παρακάτω εφαρμογές: Samsung Smart Card (έκδοση 5.1.38 ή νεότερη) και BYD Auto app (έκδοση 9.3.0 ή νεότερη)
Η διαδικασία ενεργοποίησης του ψηφιακού κλειδιού γίνεται μέσα από τις εφαρμογές και είναι ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη. Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα κοινής χρήσης του κλειδιού με άλλο άτομο, για παράδειγμα μέλος της οικογένειας ή φίλο, με ασφάλεια.
Η κίνηση της BYD την καθιστά πρωτοπόρο στην Κίνα όσον αφορά τη χρήση Galaxy Watch ως αυτοκινητιστικό κλειδί. Ωστόσο, η τάση είναι παγκόσμια καθώς η Apple ήδη προσφέρει αντίστοιχη λειτουργία μέσω του CarKey, διαθέσιμη για iPhone και Apple Watch. Το CarKey υποστηρίζεται από εταιρείες όπως η BMW, η Hyundai και η Kia.
Το πλάνο είναι πως το smartphone και πλέον και το smartwatch δεν είναι απλώς ένα προσωπικό gadget, αλλά το κέντρο ελέγχου του σύγχρονου ψηφιακού οικοσυστήματος και το αυτοκίνητο είναι μέρος του.