Self-Driving

Πότε θα έρθουν επιτέλους τα αυτόνομα οχήματα στους δρόμους;

Το ερώτημα που απασχολεί τους περισσότερους οδηγούς προσπαθεί να απαντήσει άρθρο του The Register: «Πότε θα έρθουν επιτέλους τα αυτόνομα οχήματα στους δρόμους»;

Εδώ και καιρό όλα τα φώτα είναι στραμμένα στα αυτοκίνητα που θα οδηγούν μόνα τους και οι οδηγοί θα είναι πλέον επιβάτες και θα μπορούν να εκμεταλλευτούν τον χρόνο τους κάνοντας άλλα πράγματα. Πότε όμως θα βγουν τα περιβόητα αυτόνομα οχήματα στους δρόμους;

Σύμφωνα με τον Jon Lauckner, επικεφαλής τεχνολογίας της General Motors, τα αυτόνομα οχήματα θα έρθουν του χρόνου, το 2019 δηλαδή. Τα αυτόνομα αυτά οχήματα 4ης γενιάς δεν θα έχουν τιμόνι, πηδάλια ή το κλασικό καντράν με τα όργανα. Από την άλλη, ο Amnon Shashua, CEO της Mobileye της Intel προβλέπει τα αυτόνομα οχήματα να έρθουν στους δρόμους δύο χρόνια αργότερα από την GM, δηλαδή το 2021.

Όμως, η Google Waymo φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της, με τον επικεφαλής της John Krafcik να αναφέρει ότι τα αυτόνομα οχήματα της εταιρείας του, θα ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό και θα λανσαριστούν στο τέλος του 2018.

Τα παραπάνω έρχονται να επιβεβαιώσουν τα λεγόμενα του J. Lauckner, ο οποίος ανέφερε ότι η General Motors και η Google Waymo είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό, αφήνοντας πίσω άλλες εταιρείες όπως οι Uber και Tesla, οι οποίες παρόλο που έχουν κάνει «όνομα» στην εν λόγω αγορά, εντούτοις μάλλον δεν θα λανσάρουν τα πλήρως αυτόνομα οχήματά τους αυτό ή τον επόμενο χρόνο.

Όπως και να έχει, τόσο η GM όσο και η Waymo έχουν επενδύσει αρκετά χρήσματα στα συστήματά τους ενώ ο Lauckner τόνισε το γεγονός ότι τα αυτόνομα οχήματα δεν θα έρθουν από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά φυσικά θα υπάρχει κι ένα μεταβατικό στάδιο, όπως αναμένεται να συμβεί και με τα βενζινοκίνητα και ηλεκτρικά οχήματα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι ο Lauckner αναφέρθηκε και σε ένα ημιαυτόνομο σύστημα το οποίο θα λανσαριστεί μέσα στο έτος στα νέα μοντέλα της εταιρείας και θα δίνει τη δυνατότητα «hands-free». Για αρχή το σύστημα θα δουλεύει μόνο σε αυτοκινητόδρομους σε ΗΠΑ και Καναδά.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.