Electric Cars

Porsche Taycan Turbo και Turbo S: Ηλεκτροκίνητα τέρατα με 750hp ισχύ

Πρόκειται για τον πρώτο αντίπαλο εξ Ευρώπης του Tesla Model S. Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πολλοί περίμεναν και λίγοι θα αποκτήσουν. Δεν αναφερόμαστε σε τίποτα άλλα πέρα από την νέα Porsche Taycan Turbo με την τρομερή ισχύ των 750hp.

Τα πρώτα μοντέλα Porsche Taycan που θα γίνουν διαθέσιμα είναι τα Turbo και Turbo S, με την εταιρεία να αναφέρει ότι αργότερα φέτος θα κυκλοφορήσουν λιγότερο ισχυρές εκδόσεις. Επίσης, η πρώτη παραλλαγή των ηλεκτρικών οχημάτων θα διατεθεί στα τέλη του 2020 και θα ονομάζεται Porsche Taycan Cross Turismo.

Σε γενικές γραμμές, η Porsche Taycan έχει όλα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο της γερμανική αυτοκινητοβιομηχανίας. Ευρύ και επίπεδο μπροστινό του άκρο, διαμορφωμένα φτερά, σπορ γραμμή οροφής, ανάγλυφα πλευρικά τμήματα, και τα λοιπά.

Επιπλέον, η Porsche κατάφερε να δώσει στο Taycan έναν μόλις 0,22 συντελεστή ολικής αντίστασης, ο οποίος συμβάλλει σημαντικά στη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και τη αύξηση της αυτονομίας.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποίησε ένα σύστημα ελέγχου κεντρικού δικτύου το οποίο αναλύει και συγχρονίζει όλα τα συστήματα πλαισίου σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, υπάρχει το προαιρετικό σύστημα σταθεροποίησης ρόλων Porsche Dynamic Chassis Sport Sport (PDCC Sport) με την Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Όσον αφορά την οδήγηση, εκεί συναντάμε πολλαπλές λειτουργίες, τη Normal, τη Sport, τη Sport Plus και τη Range. Επιπρόσθετα, τα επιμέρους συστήματα μπορούν να ρυθμιστούν όπως απαιτείται με τη χρήση της μεμονωμένης λειτουργίας.

Σε επίπεδο επιδόσεων, και τα δύο μοντέλα προσφέρουν 616hp, αλλά από εκεί και έπειτα όλα αλλάζουν. H Porsche Taycan Turbo προσφέρει έως 671hp με Overboost, ενώ η Turbo S μπορεί να φτάσει τους 750hp.

Επίσης, η Porsche Taycan Turbo S έχει μεγαλύτερη ροπή, 1.050Nm έναντι των 850Nm της απλής έκδοσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Turbo να επιταχύνει 0-100 σε 3 δευτερόλεπτα με τη βοήθεια του Launch Control, ενώ η Turbo S αγγίζει τα 100 σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι η ίδια και στις δύο εκδόσεις, και ισούται με 260km/h.

H ισχύς αποστέλλεται με τη βοήθεια ενός καινοτόμου κιβωτίου δύο ταχυτήτων το οποίο είναι εγκατεστημένο στον πίσω άξονα. Η πρώτη ταχύτητα επικεντρώνεται στην επιτάχυνση, ενώ η δεύτερη διαθέτει στοχεύει στην εξασφάλιση της υψηλής απόδοση και τη διατήρηση της ισχύος.

Όσον αφορά την εμβέλεια, το 93,4 kWh πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου που διαθέτουν οι Porsche Taycan έχει μία αρχιτεκτονική 800volt που θεωρητικά του επιτρέπει να αναπληρώνει 0-80% σε 22,5 λεπτά και με πέντε λεπτά φόρτισης προσφέρει 96 χιλιόμετρα αυτονομία, αν βέβαια πραγματοποιείται στα 270kW.

Με έναν γρήγορο φορτιστή 150 kW DC μπορεί να αναπληρώσει το 80% σε 36 λεπτά, ενώ με μία απλή έξοδος 240volt στα 9,6 kW θα πρέπει να φορτίζει για 11 ώρες. Σύμφωνα με την Porsche, η Taycan Turbo μπορεί να καλύψει μέχρι 450 χιλιόμετρα (WLTP) και η αυτονομία της Turbo S αγγίζει τα 412 χιλιόμετρα.

Το εσωτερικό των Porsche Taycan Turbo επικεντρώνεται ξεκάθαρα στον οδηγό. Υπάρχει μία κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας 10,9 ιντσών και μία προαιρετική οθόνη επιβατών, οι οποίες συνδυάζονται για να προσφέρουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται οι επιβάτες του ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά τη μετακίνηση τους. Επιπλέον χαρακτηριστικά είναι ο χειρισμός μέσω αφής και οι λειτουργίες φωνής που ενεργοποιούνται με την εντολή “Hey Porsche”.

Οι διαφορές της Porsche Taycan Turbo με την Turbo S είναι ξεκάθαρες και αντικατοπτρίζονται στην τιμή τους. Η απλή έκδοση τιμολογείται στα $154.000$ ή 140.000€ και η τιμή της Turbo S ξεπερνά τα $188.000 ή 170.000€.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.