H Porsche θέλοντας να αποδείξει ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητα βαρετά, έφερε στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης την Panamera Turbo S E-Hybrid. Η υβριδική έκδοση είναι η πιο δυνατή Panamera μέχρι σήμερα, αφού ο συνδυασμός του Βiturbo 4.0 λίτρων V8 κινητήρα με το ηλεκτρικό μοτέρ των 100 kWh αποδίδουν 680 ίππους.
Εκτός από την πιο δυνατή έκδοση, είναι και η πιο γρήγορη, επιταχύνοντας από τα 0-100 μέσα σε 3.4 δευτερόλεπτα, 0.2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την Turbo έκδοση με το πακέτο Sport Chrono. Η τελική της φτάνει τα 310 χιλιόμετρα την ώρα, 4 περισσότερα από την Turbo έκδοση.
Το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτείται από μια μπαταρία 14.1kWh, η οποία μπορεί να δώσει αυτονομία για έως και 50 χιλιόμετρα. Αν χρησιμοποιήσεις και τους δύο κινητήρες σε συνδυασμό, τότε η κατανάλωση πέφτει στα 2.9 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα.
Porsche Mission E: Προτεραιότητα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Φυσικά η τεχνολογία δεν λείπει από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αφού η Porsche κάνει σιγά σιγά τα πρώτα βήματά της στο κομμάτι των connected cars. Η διαδικασία φόρτισης μπορεί να ξεκινήσει ρυθμίζοντας ένα χρονόμετρο στο Porsche Communication Manager ή μέσω της εφαρμογής Porsche Connect για smartphones και το Apple Watch. Επιπλέον, η Panamera Turbo S E-Hybrid είναι εξοπλισμένη με δευτερεύουσα μονάδα θέρμανσης, ώστε να θερμαίνεται το εσωτερικό κατά την διάρκεια της φόρτισης.
Όταν οδηγείς την Panamera Turbo S E-Hybrid ξεκινάει χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τον ηλεκτρικό κινητήρα με το E-Power mode. Εφόσον ο οδηγός πατήσει αρκετά το γκάζι ή η μπαταρία πέσει κάτω από ένα επίπεδο φόρτισης, τότε η Panamera αλλάζει αυτόματα στο Hybrid Auto mode, όπου χρησιμοποιούνται και οι δύο κινητήρες.
Η τιμή της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid στην Γερμανία είναι τα 185.736 ευρώ για το βασικό μοντέλο και από 199.183 ευρώ για την έκδοση Executive. Πως σας φαίνεται;
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.