Close

Porsche Mission E: Περισσότερα για την τεχνολογία μπαταριών και φόρτισης

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία του Porsche Mission E έδωσε ο Uwe Michael, Επικεφαλής του τομέα Ηλεκτρικής/Ηλεκτρονικής Ανάπτυξης της Porsche.

Ο Uwe Michael ανέφερε ότι μέσω του Porsche Mission E η εταιρεία θέλει να φέρει την επανάσταση στους χρόνους φόρτισης διπλασιάζοντας την ισχύ του συστήματος υψηλής τάσης από 400 V σε 800 V. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε αυτονομία 400 χιλιομέτρων με λιγότερο από 20 λεπτά φόρτισης. «Χωρίς εξαίρεση –ανέφερε ο Michael- όλοι οι σημερινοί ανταγωνιστές μας διαφημίζουν διπλάσιους χρόνους φόρτισης».

https://www.youtube.com/watch?v=HdYg2EPMKiI

Να σημειωθεί ότι πρόσφατα η Porsche ξεκίνησε την εγκατάσταση των πρώτων σταθμών φόρτισης που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία σε Γερμανία και ΗΠΑ, ενώ θα αποτελέσει μέρος του δικτύου που θα υλοποιήσει η κοινοπραξία των Porsche, Audi, BMW, Daimler και Ford στην Ευρώπη.

Ο Michael προσέθεσε ότι οι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν κράτηση θέσεων φόρτισης στους σταθμούς αυτούς. Όταν ρωτήθηκε για παραδείγματα τόσο στο software όσο και στο hardware στα οποία εργάζεται η Porsche σχετικά με τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της έφερε σαν παράδειγμα το Turbo Charging Planner.

Το Turbo Charging Planner θα προσφέρει επιλογές γρήγορης φόρτισης που προσαρμόζονται στον προγραμματισμό της διαδρομής του οδηγού και θέσεις φόρτισης που έχουν κρατηθεί από προηγουμένως, κάτι που σημαίνει ότι ο οδηγός θα κερδίζει χρόνο καθώς θα ξοδεύει λιγότερη ώρα στον σταθμό φόρτισης.

Porsche Mission E electric concept back

Ακόμη, ο Michael έκανε λόγο και για την επέκταση της σειράς των οικιακών φορτιστών της Porsche με μια σύνδεση στο διαδίκτυο που θα επιτρέπει στους οδηγούς να προγραμματίσουν τον χρόνο φόρτισης και διαφορετικούς ρυθμούς χρέωσης: «Θα είμαστε επίσης σε θέση να προσαρμόσουμε την απόδοση της φόρτισης στις ανάγκες των πελατών. Για παράδειγμα, 3,6 kW για ένα υβριδικό plug-in ή 7,2 kW για οδηγούς που βιάζονται. Για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ 11 kW και 22 kW».

Ακόμη, ο Michael αναφέρθηκε στα σχέδια της εταιρείας για τις μπαταρίες. Στον τομέα αυτό, ανέφερε ότι συνεργάζονται στενά με έναν κατασκευαστή μπαταριών για τεχνολογία βελτιστοποίησης της απόδοσης. Το Mission E, δήλωσε ότι θα έρχεται με κελιά (μπαταριών) τα οποία θα παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση όσον αφορά στη χωρητικότητα ενώ η τεχνολογία θα βελτιώνεται σημαντικά με το πέρασμα των χρόνων. «Το Mission E ήδη επιδεικνύει υψηλό επίπεδο ανάπτυξης. Επίσης, εκτιμούμε ότι η απόδοση των παραδοσιακών μπαταριών ιόντων λιθίου θα βελτιωθεί μέχρι και 5% ετησίως στο άμεσο μέλλον. Μακροπρόθεσμα, μόνο από αυτές τις προβλεπόμενες βελτιώσεις θα υπάρξει εξαιρετικά αυξημένη ισχύς», ανέφερε.

Porsche Mission E electric concept

Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά όπως κι άλλες εταιρείες, παρακολουθεί την πρόοδο των μπαταριών στερεάς κατάστασης και τις μπαταρίες μετάλλων που αναμένεται να εισέλθουν στην αγορά μέχρι το 2025 και το 2030 αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι πολλές εταιρείες στοχεύουν να εμπορευματοποιήσουν τις μπαταρίες στερεάς κατάσταση μεταξύ 2019 και 2022, αρκετά νωρίτερα δηλαδή από το χρονοδιάγραμμα του Michael.

Τέλος, να υπενθυμιστεί ότι το Porsche Mission E αναμένεται να λανσαριστεί το 2019.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top