Electric Cars

Porsche Cayenne E-Hybrid 2019: Με 462 ίππους η υβριδική έκδοση

Την υβριδική έκδοση της νέας γενιάς της Porsche Cayenne 2019 παρουσίασε η Porsche, η οποία συνδυαστικά έρχεται με ισχύ 462 ίππων και αποτελεί μία ακόμη πρόταση της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση πριν το πλήρως ηλεκτρικό Porsche Mission E.

Η Porsche Cayenne Ε-Ηybrid έρχεται με υβριδικό σύστημα, το οποίο περιλαμβάνει τον 3λιτρο κινητήρα V6 της Porsche με ισχύ 340 ίππων και έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 136 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση των δύο κινητήρων αγγίζει τους 462 ίππους (340 kW) και τα 700 NM ροπής.

Η τελική της ταχύτητα είναι 253 km/h και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι στα 5 δευτερόλεπτα. Διαθέτει το Tiptronic S το οποίο παρέχει δύο λειτουργίες αλλαγής σχέσεων – αυτόματη και χειροκίνητη με 8 σχέσεις. Παρόλα αυτά, αναφέρεται ότι η αυτόματη λειτουργία έχει πιο γρήγορες ταχύτητες απόκρισης.

Η μπαταρία της Porsche Cayenne Ε-Ηybrid έχει χωρητικότητα 14,1 kWh και βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η μπαταρία προσδίδει στην υβριδική Cayenne 44 ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας μέσω 230V είναι 7,8 ώρες ενώ με γρήγορη φόρτιση, ο χρόνος μειώνεται σε 2,3 περίπου ώρες. Ο κάτοχος μπορεί να δει την πορεία της φόρτισης μέσω της εφαρμογής Porsche Connect. Η ίδια εφαρμογή μπορεί να εντοπίσει και κοντινούς σταθμούς φόρτισης.

Στα νέα χαρακτηριστικά της Porsche Cayenne περιλαμβάνονται και νέες ζάντες 22 ιντσών, ανεξάρτητος κλιματισμός και το InnoDrive, το προσαρμοσμένο σύστημα cruise control της εταιρείας. Να σημειωθεί ότι η Cayenne E-Hybrid αποτελεί την πρώτη Porsche που έρχεται με έγχρωμη heads-up display.

Ακόμη, η Porsche Cayenne E-Hybrid ενσωματώνει το πρόγραμμα «boost» που έχουμε δει στην 918 Spyder, το οποίο ρυθμίζει τον ηλεκτρικό κινητήρα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Η τιμή για την Porsche Cayenne E-Hybrid 2019 θα ξεκινά από 79.000 δολάρια και θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2019.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.