Self-Driving

Pop.Up Next: Αυτόνομο ιπτάμενο όχημα από τις Audi, Airbus και Italdesign [GimSwiss 2018]

Η Audi ενώνει τις δυνάμεις της με την Airbus και την Italdesign με όραμα να δημιουργήσουν το ιδανικό μεταφορικό μέσο για τις πόλεις του μέλλοντος που μπορεί να κινείται στο δρόμο, αλλά και να πετάει.

Στο Σαλόνι της Γενεύης οι τρεις εταιρείες παρουσιάζουν το Pop.Up Next, ένα “πλήρως ηλεκτρικό και αυτοματοποιημένο concept για κάθετη και οριζόντια κινητικότητα”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Πρόκειται για μια εξαιρετικά ελαφριά διθέσια καμπίνα που μπορεί είτε να κινηθεί στο δρόμο, είτε να πετάξει. Αποτελεί την εξέλιξη του Pop.Up που είχαν παρουσιάσει προ καιρού η Airbus με την Italdesign.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

H κάψουλα κινείται στο δρόμο πατώντας πάνω σε ένα σασί της Audi. Το σασί φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 80 hp (60 kW) και συστοιχία μπαταριών 15 kWh. Με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να καλύψει 130 km.

Για την πτήση, η κάψουλα αποκολλάται από το σασί της Audi και ενσωματώνεται σε ένα σύστημα drone της Airbus που φέρει οχτώ έλικες ελικοπτέρου. Σε κάθε έλικα υπάρχει ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 26 hp (20 kW) και το όλο σύστημα τροφοδοτείται από μπαταρία 70 kWh. Η συνολική ισχύς του συστήματος ανέρχεται στους 214 hp (160 kW). Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει η κάψουλα εν πτήσει είναι 120 km/h, ενώ η αυτονομία του συστήματος της Airbus είναι 50 km.

Οι τρεις εταιρείες οραματίζονται το Pop.Up Next ως ένα όχημα ιδιαίτερα χρήσιμο σε μεγαλουπόλεις, που μπορεί να μεταφέρει επιβάτες από και προς διάφορες κατευθύνσεις, συμβάλλοντας σημαντικά στην αντιμετώπιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Μπορεί για παράδειγμα να παραλαμβάνει επιβάτες από το αεροδρόμιο και να τους μεταφέρει εναερίως στο κέντρο της πόλης όπου η κάψουλα θα προσκολληθεί στην πλήρως αυτόνομη μονάδα της Audi και οι επιβάτες θα μεταφερθούν στον τελικό τους προορισμό. Ταυτόχρονα το drone θα επιστρέψει στη βάση του για να παραλάβει κάποια άλλη κάψουλα με επιβάτες.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.