Electric Cars

Polestar 2: Πέρασε σε πωλήσεις το Tesla Model 3 σε Νορβηγία και Σουηδία τον Αύγουστο

Δυναμικά έχει ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη το Polestar 2, το οποίο χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες αποτελεί έναν από τους πιο «επικίνδυνους» αντιπάλους του Tesla Model 3.

Η Polestar αποτελεί την υπo-μπράντα του Volvo Car Group και της Zhejiang Geely Holding, και εστιάζει στην κατασκευή αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρικών οχημάτων.

Το νέο fastback βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) και εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 408 ίππων και 660 Nm ροπής, με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται σε όλους τους τροχούς.

Polestar 2

Η χωρητικότητα της μπαταρίας του είναι 78 kWh (78 kWh στην αγορά της Κίνας), προσφέροντας αυτονομία για 470 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Όσον αφορά τις επιδόσεις του, σύμφωνα με το εργοστάσιο, χρειάζεται 4,7 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h.

Η τιμή του διαφέρει από χώρα σε χώρα. Για παράδειγμα στη Νορβηγία ξεκινά απο 44.500 ευρώ, στη Σουηδία από 63.740 ευρώ. Στη Γερμανία διατίθεται προς 53.540 ευρώ, ενώ σε Ολλανδία και Βέλγιο από 59.800 ευρώ.

Mελλοντικά, πάντως, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, θα ακολουθήσουν φθηνότερες εκδόσεις με τιμές που θα ξεκινούν από 39.900 ευρώ.

Οι πωλήσεις του Polestar 2 ξεκίνησαν στις αρχές καλοκαιριού σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, με τη ζήτηση να χαρακτηρίζεται κάτι παραπάνω από αξιοπρόσεκτη.

Στη Νορβηγία και στη Σουηδία για παράδειγμα, δύο χώρες που η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ διαδεδομένη, το Polestar 2, τουλάχιστον για τον μήνα Αύγουστο, σημείωσε υψηλότερες πωλήσεις από το δημοφιλές Tesla Model 3.

Συγκεκριμένα, στη Νορβηγία πουλήθηκαν 504 μονάδες, έναντι 264 Model 3, ενώ στη Σουηδία, όπου λόγω των δεσμών με την Volvo «παίζει» στην έδρα του, οι πωλήσεις ανήλθαν στις 284 μονάδες, έναντι 235 του Model 3.

Polestar 2

Προφανώς και δεν πρόκειται να μπούμε στη διαδικασία να το χαρακτηρίσουμε «Tesla killer» (έχει γίνει της μόδας), καθώς είναι πολύ νωρίς ακόμα για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

Polestar 2

Αυτό όμως που κάνει εντύπωση και πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη είναι οι πολύ καλές κρητικές που έχει δεχθεί από ξένους bloggers και youtubers του ειδικού Τύπου, που το έχουν οδηγήσει και θεωρούν πως μπορεί να κοιτάξει στα μάτια το Model 3.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.