Electric Cars

Η Panasonic καθυστερεί την παραγωγή μπαταρίας Tesla 4680

Η Panasonic ανακοίνωσε ότι καθυστερεί την παραγωγή όγκου της μπαταρίας Tesla 4680 προκειμένου να εισαγάγει «μέτρα βελτίωσης της απόδοσης».

Το 2020, η Tesla αποκάλυψε την κυψέλη μπαταρίας 4680 που επιτρέπει φθηνότερα ή/και ηλεκτρικά οχήματα μεγαλύτερης εμβέλειας.

Τα cells έχουν ήδη φτάσει στο Model Y που παράγεται στο Gigafactory Texas και είναι πρώτη φορά που αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί τα δικά της κύτταρα για να υποστηρίξει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων της. Ωστόσο, λόγω της ποσότητας των κυψελών που θα χρειαστεί, συνεργάζεται επίσης με τους προμηθευτές μπαταριών της για να αναπτύξουν τη δική τους παραγωγή των νέων κυψελών 4680.

Η Panasonic, ο παλαιότερος συνεργάτης μπαταριών της Tesla, ανακοίνωσε ότι θα αναπτύξει μια πρωτότυπη γραμμή παραγωγής για τη νέα κυψέλη μπαταρίας. Αργότερα, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Panasonic, Yuki Kusumi, δήλωσε ότι είναι έτοιμη να κάνει μια «μεγάλη επένδυση» στην παραγωγή της νέας μπαταρίας της Tesla, εάν η δοκιμαστική παραγωγή αποδειχθεί επιτυχής.

Τον Οκτώβριο του 2021, ο Ιάπωνας κατασκευαστής αποκάλυψε τη δική του κυψέλη 4680 που αναπτύχθηκε με την Tesla. Στη συνέχεια, η Panasonic προχώρησε σε μια επένδυση 700 εκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή 4680 κυψελών στην Ιαπωνία, με σχέδια να φέρει το στοιχείο σε όγκο παραγωγής σε άλλες τοποθεσίες.

Πέρυσι, αναφέραμε ότι η Tesla έλαβε 4680 δείγματα κυψελών μπαταριών από την Panasonic καθώς στόχευε να προχωρήσει στην παραγωγή όγκου το 2023. Η Panasonic, ωστόσο,λέει τώρα ότι καθυστερεί την παραγωγή για να εφαρμόσει βελτιώσεις.

“Η μαζική παραγωγή επαναπρογραμματίστηκε για να ξεκινήσει κατά το 1Η ΠΕ3/25 για να εισαχθούν μέτρα βελτίωσης της απόδοσης που θα ενισχύσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα”, δήλωσε η εταιρεία.

Εν τω μεταξύ, η Tesla εντείνει τη δική της παραγωγή των 4680 κυψελών στο Gigafactory Texas για να υποστηρίξει την παραγωγή του Cybertruck. Η LG Energy ανακοίνωσε επίσης σχέδια για την παραγωγή μιας νέας μπαταρίας στην ίδια μορφή χωρίς σαφές χρονοδιάγραμμα.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.