Close

Pagani: Ετοιμάζει ηλεκτρικό supercar για το 2025

Ο Horacio Pagani αποκάλυψε σε τηλεοπτική του συνέντευξη πως η Pagani δουλεύει ήδη πάνω σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που αναμένεται να έρθει το 2025. Τι δήλωσε για το ενδεχόμενο να υπάρξει Pagani με συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, μικρές ή μεγάλες, στρέφονται σιγά σιγά στην ηλεκτροκίνηση.

Στο Σαλόνι της Γενεύης είδαμε αρκετά νέα αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είτε ως μοντέλα παραγωγής είτε ως concept cars.

Ειδικά στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων υπερεπιδόσεων, ο ανταγωνισμός προμηνύεται συναρπαστικός, με την Tesla να… σέρνει τον χορό και τις άλλες εταιρείες να ακολουθούν.

Η θρυλική ιταλική φίρμα Pagani αναμένεται να μπει και αυτή στο παιχνίδι, καθώς όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο της Αργεντινής elTresTV ο Horacio Pagani, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδρυτή και CEO της εταιρείας, η κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ένα project που “τρέχει”. Μια ομάδα που απαρτίζεται από περισσότερους από 20 μηχανικούς και σχεδιαστές έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει πάνω στο project με την προοπτική πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Pagani να είναι έτοιμο το 2025.

Ο 62χρονος Αργεντίνος σχεδιαστής πάντως πιστεύει πως η αντικατάσταση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από ηλεκτρικούς δεν πρόκειται να συμβεί μέσα στην επόμενη επταετία.

Pagani Huayra

Ερωτηθείς, τέλος, για το αν θα υπάρξει Pagani που να εφοδιάζεται με συστήματα αυτόνομης οδήγησης, o Horacio Pagani ξεκαθάρισε πως κάτι τέτοιο δεν είναι στα πλάνα αυτή τη στιγμή. Και αυτό γιατί, όπως είπε, στα αυτοκίνητα που σχεδιάζει δεν ταιριάζουν τέτοιες τεχνολογίες.

“Πρόκειται για αυτοκίνητα-παιχνίδια που δεν ακολουθούν τη λογική και που επιλέγουν οι πελάτες που θέλουν να απολαύσουν την οδήγηση”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top