Δύσκολα φαίνονται τα πράγματα για την Uber, όσον αφορά στον τομέα αυτόνομης οδήγησης, καθώς οι επενδυτές της, της ζητούν να διακόψει το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης καθώς δεν είναι επικερδές.
Παρόλο που η Uber θέλει να αλλάξει το μέλλον των μεταφορών, αυτό που καταφέρνει μέχρι στιγμής είναι να έχει αρκετή αρνητική δημοσιότητα σαν εταιρεία. Σε αυτήν προστέθηκε και το δυστύχημα με το δοκιμαστικό αυτόνομο όχημά της που παρέσυρε και σκότωσε μία πεζό.
Οι επενδυτές πλέον βλέπουν το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης να έχει απώλειες περίπου 125 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίμηνο και για αυτόν τον λόγο φέρονται να πιέζουν την εταιρεία να το διακόψει.
Η εταιρεία μέχρι στιγμής φαίνεται ότι έχει δαπανήσει περίπου 2 δισ. δολάρια σε τρία έτη για την αυτόνομη οδήγηση. Όμως όλα δείχνουν ότι δεν έχει πλέον πολλά χρήματα για κάτι που δεν της αποφέρει άμεσα κέρδη. Η Uber τα τελευταία εννέα έτη δαπάνησε περίπου 10,7 δισ. δολάρια για να αναπτύξει την πλατφόρμα της.
Από την άλλη, αν διακόψει τη μονάδα αυτόνομης οδήγησης εγκαταλείπει το σχέδιό της να ηγηθεί στον εν λόγω τομέα που αποτελεί το μεγάλο της όραμα. Κεντρική ιδέα του οράματος της εταιρείας ride-hailing είναι όταν τα αυτόνομα οχήματα γίνουν πραγματικότητα, η εταιρεία θα μεταφέρει την πελατειακή της βάση από τους οδηγούς στα αυτόνομα οχήματα.
Εντούτοις, ήδη η τεχνολογία της φαίνεται να βρίσκεται πιο πίσω από αυτήν της Waymo, αλλά αν την εγκαταλείψει τώρα, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα.
Προς το παρόν όμως, εγκατέλειψε την ιδέα των αυτόνομων φορτηγών, παρά τις υψηλές επενδύσεις που είχε κάνει και στον εν λόγω τομέα.