Self-Driving

Οι επενδυτές ζητούν από την UBER να διακόψει το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης

Δύσκολα φαίνονται τα πράγματα για την Uber, όσον αφορά στον τομέα αυτόνομης οδήγησης, καθώς οι επενδυτές της, της ζητούν να διακόψει το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης καθώς δεν είναι επικερδές.

Παρόλο που η Uber θέλει να αλλάξει το μέλλον των μεταφορών, αυτό που καταφέρνει μέχρι στιγμής είναι να έχει αρκετή αρνητική δημοσιότητα σαν εταιρεία. Σε αυτήν προστέθηκε και το δυστύχημα με το δοκιμαστικό αυτόνομο όχημά της που παρέσυρε και σκότωσε μία πεζό.

Οι επενδυτές πλέον βλέπουν το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης να έχει απώλειες περίπου 125 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίμηνο και για αυτόν τον λόγο φέρονται να πιέζουν την εταιρεία να το διακόψει.

Η εταιρεία μέχρι στιγμής φαίνεται ότι έχει δαπανήσει περίπου 2 δισ. δολάρια σε τρία έτη για την αυτόνομη οδήγηση. Όμως όλα δείχνουν ότι δεν έχει πλέον πολλά χρήματα για κάτι που δεν της αποφέρει άμεσα κέρδη. Η Uber τα τελευταία εννέα έτη δαπάνησε περίπου 10,7 δισ. δολάρια για να αναπτύξει την πλατφόρμα της.

Από την άλλη, αν διακόψει τη μονάδα αυτόνομης οδήγησης εγκαταλείπει το σχέδιό της να ηγηθεί στον εν λόγω τομέα που αποτελεί το μεγάλο της όραμα. Κεντρική ιδέα του οράματος της εταιρείας ride-hailing είναι όταν τα αυτόνομα οχήματα γίνουν πραγματικότητα, η εταιρεία θα μεταφέρει την πελατειακή της βάση από τους οδηγούς στα αυτόνομα οχήματα.
Εντούτοις, ήδη η τεχνολογία της φαίνεται να βρίσκεται πιο πίσω από αυτήν της Waymo, αλλά αν την εγκαταλείψει τώρα, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα.

Προς το παρόν όμως, εγκατέλειψε την ιδέα των αυτόνομων φορτηγών, παρά τις υψηλές επενδύσεις που είχε κάνει και στον εν λόγω τομέα.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.