Η Huawei παρουσίασε έναν φορτιστή ηλεκτρικών που φτάνει το 1,5 MW και η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι το πρώτο πλήρως υγρόψυκτο σύστημα φόρτισης κατηγορίας MW.
Προς το παρόν απευθύνεται σε βαρέα φορτηγά, αλλά η Huawei είπε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από αυτοκίνητα.
Όταν χρησιμοποιείτε δύο πιστόλια φόρτισης ταυτόχρονα, το ρεύμα φόρτισης ανεβαίνει στα 2.400A. Ένα ηλεκτρικό φορτηγό μπορεί να φτάσει από το 10% στο 90% σε 15 λεπτά σύμφωνα με την Huawei, ξαναγεμίζοντας περίπου 300 kWh σε αυτό το διάστημα. Αυτή είναι μια σχεδόν τετραπλάσια βελτίωση σε σχέση με τους παραδοσιακούς φορτιστές DC.
Ο φορτιστής υποστηρίζει το “99%” των υπαρχόντων μοντέλων EV, αυξάνοντας την απόδοση φόρτισης και μειώνοντας το λειτουργικό κόστος κατά 20% σε πραγματικές δοκιμές, λέει η Huawei. Μπορεί να λειτουργήσει σταθερά σε εξωτερικές θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -30°C έως 60°C.
Η Huawei συνεργάζεται με την SF Express και το JD.com για να αναπτύξει τα πρώτα 5.000 ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά που είναι προσαρμοσμένα να χρησιμοποιούν αυτόν τον φορτιστή.
Χθες, η CATL, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο, παρουσίασε τη δεύτερη γενιά της Shenxing Superfast Charging Battery, η οποία έχει μέγιστη ισχύ φόρτισης 1,3 MW, αναπληρώνοντας 2,5 km ανά δευτερόλεπτο φόρτισης.
Η Zeekr υποσχέθηκε επίσης να λανσάρει έναν υγρόψυκτο φορτιστή με 1,2 MW μέγιστης ισχύος ανά πιστόλι φόρτισης, ενώ η BYD έχει ήδη αποκαλύψει έναν φορτιστή 1 MW, επομένως η βιομηχανία κινείται σαφώς πολύ γρήγορα προς την κατεύθυνση της ελαχιστοποίησης των χρόνων φόρτισης, τουλάχιστον στην Κίνα.