Αποφασισμένος να πείσει τις ανταγωνίστριες αυτοκινητοβιομηχανίες της Tesla να συνεχίσουν να διαφημίζονται στο Twitter μετά την εξαγορά του μοιάζει ο Elon Musk.
Aπευθυνόμενος σε διαφημιστές σε event που μεταδόθηκε στο Twitter Spaces, ο Musk δεσμεύτηκε να μην δώσει αθέμιτα πλεονεκτήματα στην Tesla, από τη στιγμή που είναι CEO και των δύο εταιρειών. Μάλιστα, είπε πως ελπίζει οι ανταγωνιστές του στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας να είναι πιο ενεργοί στην πλατφόρμα.
«Θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο δίκαιοι», είπε ο Μusk κατά τη διάρκεια της συζήτησης, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Αυτό αποτέλεσε μια αλλαγή πλεύσης στον τρόπο που αντιμετώπισε τους διαφημιστές μέχρι τώρα. Στις 4 Νοεμβρίου έγραψε στο Twitter πως ομάδες ακτιβιστών πιέζουν τους διαφημιστές να σταματήσουν να ξοδεύουν χρήματα στο Twitter, κατηγορώντας τους ότι «προσπαθούν να καταστρέψουν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική».
Είναι λογικό οι αυτοκινητοβιομηχανίες να μην αισθάνονται άνετα με το Twitter στην κατοχή του Musk. Αυτό φάνηκε από την αρχή. Μετά την προσφορά του CEO της Tesla στο Twitter τον Απρίλιο του 2022, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fisker Henrik Fisker ήταν ο πρώτος που αντέδρασε διαγράφοντας τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter. Τότε εξήγησε πως δεν ήθελε η ελευθερία του λόγου του «να ελέγχεται ενεργά από έναν ανταγωνιστή».
Με την εξαγορά ήρθαν και άλλες αντιδράσεις από αυτοκινητοβιομηχανίες που σταμάτησαν τις πληρωμένες διαφημίσεις.
Η General Motors ανακοίνωσε ότι ανέστειλε τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter στις 28 Οκτωβρίου, η Volkswagen Group στις 4 Νοεμβρίου και η Stellantis στις 7 Νοεμβρίου.
Παράλληλα, η Ford είπε ότι αυτή τη στιγμή δεν διαφημίζεται στο Twitter και δεν διαφήμιζε πριν από τη συμφωνία του Elon Musk. η εταιρεία σημείωσε ότι θα συνεχίσει να αξιολογεί την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία.
Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…
Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.