Self-Driving

Ο κορονοϊός αυξάνει τις παραγγελίες αυτόνομων οχημάτων διανομών

Η εξάπλωση του κορονοϊού ενισχύει τις παραγγελίες αυτόνομων οχημάτων για διανομές πρώτων βοηθειών και ειδών πρώτης ανάγκης.

Ο κορονοϊός είναι το πιο σημαντικό θέμα, που απασχολεί την παγκόσμια κοινότητα αυτή τη στιγμή, καθώς οι περισσότερες χώρες, μαζί και η δική μας, έχουν μπει σε καραντίνα. Η πρώτη, όμως, που το έπραξε αυτό ήταν η Κίνα, αφού από εκεί άρχισε το κακό.

Οι Κινέζοι έχουν περισσότερο από ένα μήνα που δεν κυκλοφορούν στους δρόμους, αφού άλλοι είναι στα σπίτια τους και άλλοι στα νοσοκομεία. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι δε χρειάζονται προμήθειες. Το αντίθετο, μάλιστα, και γι’ αυτό φρόντισε μία εταιρεία κατασκευής αυτόνομων οχημάτων για διανομές, εν ονόματι Neolix.

Είτε χρειαστεί η παροχή των πρώτων βοηθειών, είτε ειδών πρώτης ανάγκης, είτε φαγητού, η εν λόγω εταιρεία δίνει τη λύση, χρησιμοποιώντας καθαρά την τεχνολογία αντί του ανθρώπου, του οποίου θα πρέπει να μπει η ζωή σε κίνδυνο για να πράξει κάτι ανάλογο.

Αυτός είναι και ο λόγος, λοιπόν, που άπαντες στη Neolix δούλεψαν υπερωρίες για την κατασκευή περισσότερων τέτοιων οχημάτων, ώστε να τα τοποθετήσουν στους άδειους δρόμους της Κίνας.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Bloomberg, οι εταιρείες της ασιατικής χώρας, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι μεγιστάνες της διαδικτυακής λιανικής πώλησης, Alibaba και JD.com, έχουν παραγγείλει 200 αυτόνομα οχήματα διανομών για να προσφέρουν τα προϊόντά τους στους πελάτες δίχως να χρειαστεί να ρισκάρει τη ζωή του κάποιος οδηγός.

Από εκεί και πέρα, να σημειωθεί ότι τα αυτόνομα οχήματα διανομών έπαιξαν ζωτικό ρόλο σε περιοχές που έχουν πληγεί περισσότερο από άλλες από τον κορονοϊό, καθώς μετέφεραν και προσέφεραν ιατρικές προμήθειες, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει το εργατικό δυναμικό, αφού κάποιες επιχειρήσεις εξακολουθούν να παραμένουν κλειστές.

Όσο για την απολύμανση των δρόμων, φροτνίζει και γι’ αυτό, ενώ θα διανέμει φαγητό στους γιατρούς και τους νοσοκόμους, που δουλεύουν για να αναρρώσουν οι άρρωστοι. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι οι τοπικές κυβερνήσεις της Κίνας σκοπεύουν να επιδοτήσουν την αγορά των αυτόνομων βαν, καθώς είναι εμφανή τα οφέλη τους.

Για την ακρίβεια, το ίδιο δημοσίευμα του Bloomberg λέει ότι θα καταναλώσουν το 60% της τιμής αγοράς για να βγάλουν αυτά τα οχήματα στους δρόμους, τη στιγμή που η Neolix πιστεύει ότι θα φτάσει τις 1000 πωλήσεις φέτος, έχοντας μόνο 125 από τον περασμένο Μάιο μέχρι σήμερα.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι ίδια εταιρεία, που παρέχει αυτόνομα βαν για διανομές υπάρχει και στις ΗΠΑ και ονομάζεται Nuro, η οποία έχει πάρει την έγκριση από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση των ΗΠΑ να ξεκινήσει τη λειτουργία της, αλλά δούλεψε μόνο σε πιλοτικά προγράμματα διανέμοντας είδη παντοπωλείου στην Αριζόνα.

Πηγή

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.