Self-Driving

Νόμιμα τα αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό στην Καλιφόρνια

Από τις 2 Απριλίου επιτρέπεται η χρήση πλήρως αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγό ασφάλειας, στους δημόσιους δρόμους της Καλιφόρνιας, καθώς τέθηκε σε ισχύ ο σχετικός κανονισμός που εξέδωσε το Υπουργείο μηχανοκίνητων οχημάτων της Πολιτείας (DMV).

Παρ’ όλα αυτά καμία από τις -σχεδόν- 50 εταιρείες τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στο χώρο της αυτόνομης οδήγησης, δεν έχει καταθέσει ακόμα αίτηση στο DMV (Department of motor vehicles) προκειμένου να λάβει σχετική άδεια.

Αυτό ανέφερε εκπρόσωπος του Υπουργείου μιλώντας στην εφημερίδα “The Mercury News”, προσθέτοντας πως ακόμα κι αν κάποια εταιρεία αιτηθεί μια τέτοια άδεια, θα επανεξεταστεί προσεκτικά η αίτησή της πριν την οριστική απόφαση.

Προς το παρόν οι κορυφαίες εταιρείες δεν δείχνουν να “καίγονται” για μια τέτοια άδεια και μια εξήγηση γι’ αυτό ίσως είναι το πρόσφατο δυστύχημα που έγινε στο Tempe της Αριζόνα, όπου αυτόνομο όχημα της Uber παρέσυρε και σκότωσε γυναίκα.

Η εκπρόσωπος της Uber Sarah Abboud, αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα, τονίζοντας πως αυτή τη στιγμή το μόνο που ενδιαφέρει την εταιρεία είναι να διαλευκανθούν τα αίτια του δυστυχήματος.

Ενδιαφέρον σε αυτήν την περίπτωση αποτελεί το γεγονός ότι η Uber αποφάσισε να μην ανανεώσει την άδεια δοκιμών αυτόνομων οχημάτων στην Καλιφόρνια και η οποία έληξε στις 31 Μαρτίου.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καταθέσει νέα αίτηση προκειμένου να αδειοδοτηθεί εκ νέου αν επιθυμεί να συνεχίσει να πραγματοποιεί δοκιμές στους δημόσιους δρόμους της Καλιφόρνιας.

Προς το παρόν πάντως, λόγω του θανατηφόρου τροχαίου, η εταιρεία έχει διακόψει τις δοκιμές των αυτόνομων οχημάτων της σε δημόσιους δρόμους των ΗΠΑ και του Καναδά.

Εκπρόσωπος της Google Waymo την εταιρείας που σύμφωνα με επίσημα στοιχεία διαθέτει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που χρειάζεται τη λιγότερη ανθρώπινη παρέμβαση, ανέφερε στην εφημερίδα πως “η Waymo θα ήθελε να δοκιμάσει και τελικά να εγκαταστήσει αυτόνομα οχήματα στην Καλιφόρνια και θα κάνουμε όλα τα απαραίτητα βήματα ώστε να το κάνουμε στο μέλλον”.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.