Close

Nissan Leaf 2018: Με το e-Pedal δεν θα χρειαστεί να πατάς φρένο [video]

New Nissan LEAF – e-Pedal Teaser

Βρίθει τεχνολογιών και καινοτομιών το νέο Nissan Leaf 2018 το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στις 6 Σεπτεμβρίου.

Το νέο Leaf θα είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά όχημα της κατηγορίας του, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, καθώς θα εξοπλίζεται με σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPILOT, θα μπορεί να παρκάρει μόνο του, ενώ θα διαθέτει και e-Pedal, μια επαναστατική τεχνολογία οδήγησης που αλλάζει άρδην τον καθιερωμένο τρόπο οδήγησης.

Χάρη σε ένα διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, η συγκεκριμένη τεχνολογία μετατρέπει το πεντάλ του γκαζιού σε ένα ηλεκτρονικό πεντάλ που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει, να επιβραδύνει, αλλά και να ακινητοποιεί το όχημα (σε έκτακτες συνθήκες πέδησης, απαιτείται η χρήση του συμβατικού πεντάλ φρένου), χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού.

Ακόμα και σε δρόμους με κλίσεις (ανωφέρειες και κατωφέρειες) η τεχνολογία e-Pedal επιτρέπει στον οδηγό να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο, αλλά και να συνεχίσει την οδήγηση άμεσα, χωρίς να χρειαστεί να πατήσει το πεντάλ φρένου.

Οι οδηγοί θα μπορούν να καλύψουν το 90% των αναγκών τους με ένα μόνο πεντάλ, καθιστώντας τη διαδικασία οδήγησης πιο συναρπαστική και λιγότερο κουραστική.

Σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και σε μετακινήσεις στην πόλη, οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται πλέον να μετακινούν το πόδι τους από το πεντάλ γκαζιού στο πεντάλ φρένου, γεγονός που μεταφράζεται σε μια απλούστερη και πιο “ελκυστική” οδήγηση.

Το Nissan Leaf είναι το πιο δημοφιλές αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα στον κόσμο, με περισσότερες από 277.000 πωλήσεις παγκοσμίως.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top