Close

Nissan IMx KURO: Αυτόνομο Crossover, με τεχνολογία Brain-to-Vehicle [GimSwiss 2018]

Το Nissan IMx KURO είναι ένα φουτουριστικό, πλήρως αυτόνομο crossover που ενσωματώνει την πρωτοποριακή τεχνολογία Brain-to-Vehicle (B2V) της Nissan.

Μια αναβαθμισμένη έκδοση του πρωτότυπου crossover IMx που είχε αποκαλύψει στο Σαλόνι του Τόκιο, το 2017, παρουσιάζει στο Σαλόνι της Γενεύης η Nissan.

Δείτε video από την παρουσίαση της Nissan

To IMx KURO είναι ένα πλήρως αυτόνομο ηλεκτρικό crossover compact διαστάσεων που ενσωματώνει πλέον και την πρωτοποριακή τεχνολογία Brain-to-Vehicle (B2V) της Nissan.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

Η εν λόγω τεχνολογία υπόσχεται να επιταχύνει τους χρόνους αντίδρασης των οδηγών, “διαμορφώνοντας” αυτοκίνητα που θα προσαρμόζονται συνεχώς, με τρόπο που θα κάνει την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική.

Το Nissan IMx KURO μπορεί μεταξύ άλλων να παρκάρει μόνο του, να συνδεθεί με ένα τοπικό δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας και να λειτουργήσει και ως “εικονική” μονάδα παραγωγής ρεύματος, επιστρέφοντας ηλεκτρική ενέργεια στο δίκτυο.

Το εσωτερικό είναι προσαρμοσμένο στις επιταγές της νέας εποχής στην οποία εισέρχεται σιγά σιγά η παγκόσμια αυτοκίνηση. Φουτουριστικό, λιτό και απέριττο δίνει έμφαση στην άνεση και στην ελευθερία κινήσεων. Στην πανοραμική οθόνη OLED είναι ενσωματωμένες όλες οι ενδείξεις. Χάρη στο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) ο οδηγός μπορεί να ελέγχει το πάνελ οργάνων με κινήσεις των ματιών του και χειρονομίες.

Δεδομένου ότι το concept διαθέτει διαισθητική διασύνδεση, δεν υπάρχει ανάγκη για χειριστήρια και διακόπτες. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για πλήρως αυτόνομο όχημα, διαθέτει τιμόνι και πεντάλ.

Το IMx KURO εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινήτηρες -ένας στον εμπρόσθιο άξονα κι ένας στον πίσω- που αποδίδουν συνολικά 320 kW (429 HP) και 700 Nm ροπής. Η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν αναφέρεται αλλά σύμφωνα με τη Nissan, προσφέρει αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top