Close

Το νέο infotainment της General Motors «αντιγράφει» τα smartphone

Με ολοένα περισσότερους χρήστες να προτιμούν τα Apple CarPlay και Android Auto έναντι των ενσωματωμένων στο αυτοκίνητο infotainment συστημάτων, δεν είναι περίεργο που ολοένα και περισσότερες κατασκευάστριες αυτοκινήτων προσπαθούν να κάνουν τα συστήματά τους να μοιάζουν με αυτά των smartphones προκειμένου να «πάρουν τους οδηγούς τους πίσω».

Η πιο πρόσφατη στη λίστα των κατασκευαστριών είναι η General Motors (GM), με το τελευταίο σύστημα infotainment να μοιάζει αρκετά με αυτά των smartphones όχι μόνο στον σχεδιασμό και στην εμφάνιση αλλά και στον τρόπο χρήσης και συμπεριφοράς.

Με το νέο σύστημα της GM ο οδηγός μπορεί να αγγίζει ένα εικονίδιο και να το κρατά προκειμένου να το μετακινήσει ή ακόμη και να διαγράψει μια επιλεγμένη εφαρμογή. Βέβαια, όπως και στα smartphone κάποιες εφαρμογές δεν μπορούν να διαγραφούν.

2019-terrain-details-built-in-navigation

Πολλές φορές η ευχρηστία δεν είναι μόνο θέμα ευκολίας αλλά και συνήθειας. Η GM φαίνεται ότι κατανοεί ότι ύστερα από μια δεκαετία χρήσης οθονών αφής στις φορητές συσκευές οι οδηγοί έχουν συνηθίσει έναν συγκεκριμένο τρόπο χρήσης.

Ένα άλλο ενδιαφέρον είναι η σύνδεση με το cloud. Εκτός από απομακρυσμένες ενημερώσεις, οι οδηγοί μπορούν να δημιουργήσουν προσωπικούς λογαριασμούς που σχετίζονται με το κλειδί τους. Αυτό σημαίνει ότι μόλις ο οδηγός μπει στο αμάξι, οι ρυθμίσεις ενεργοποιούνται αυτόματα. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να πάρει μαζί του τις προτιμήσεις του. Κάθε όχημα μπορεί να διαχειριστεί μέχρι πέντε λογαριασμούς κάθε φορά, ώστε σε μια οικογένεια να μπορεί κάθε μέλος της να έχει τις δικές της ρυθμίσεις.

Ένα πλεονέκτημα του να μπορεί κάθε χρήστης να μεταφέρει τον λογαριασμό του παντού είναι η GM Marketplace, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να παραγγείλει φαγητό, να κάνει μια κράτηση σε ένα εστιατόριο ή να πληρώσει το καύσιμό του. Όλα αυτά μέσα από το infotainment του, όπως θα έκανε από το κινητό του.

Το πρώτο όχημα που θα έχει το νέο σύστημα infotainment θα είναι το GMC Terrain.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top