Αυτή την στιγμή σε αρκετές πόλεις των ΗΠΑ διεξάγονται δοκιμές αυτόνομων οχημάτων, με τις εταιρείες πίσω από αυτά να υπόσχονται ότι δεν θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να μπορούμε να αγοράσουμε ένα. Ωστόσο, οι κάτοικοι των ΗΠΑ και άλλων χωρών δεν φαίνονται να έχουν πειστεί από τις δυνατότητές τους.
Η Deloitte σε μια νέα έρευνά της, ρώτησε ανθρώπους στις ΗΠΑ και άλλες χώρες για το πως αισθάνονται απέναντι στα αυτόνομα οχήματα. Τα αποτελέσματα δεν ήταν ενθαρρυντικά, αφού οι περισσότεροι δήλωσαν ότι δεν τα εμπιστεύονται. Πιο συγκεκριμένα, στις ΗΠΑ το 74% των ερωτηθέντων απάντησε ότι τα αυτόνομα οχήματα “δεν θα είναι ασφαλή”. Όσον αφορά στην Κίνα, οι ερωτηθέντες δεν είχαν μεγάλο θέμα με την ασφάλεια, ωστόσο το 62% απάντησε ότι δεν θέλουν να τα εμπιστευθούν. Στην Νότιο Κορέα είχαν τον μεγαλύτερο βαθμό ανησυχίας για την ασφάλεια, αφού το 81% δεν τα θεωρεί ασφαλή.
Η μετάβαση από αυτόνομη σε χειροκίνητη οδήγηση είναι επικίνδυνη (Έρευνα)
Ωστόσο, το 68% των κατοίκων στις ΗΠΑ δήλωσε ότι δεν θα είχε πρόβλημα να αλλάξει την γνώμη του, εφόσον τα αυτόνομα οχήματα αποδείξουν ότι όντως είναι ασφαλή. Επιπλέον, το 54% δήλωσε ότι θα έμπαιναν σε ένα αυτόνομο όχημα με την προϋπόθεση ότι το είχε κατασκευάσει μια εταιρεία που εμπιστεύονται. Την ίδια στιγμή, μόνο το 20% δήλωσε ότι θα εμπιστευόταν ένα αυτόνομο όχημα κατασκευασμένο από μια τεχνολογική εταιρεία της Silicon Valley.
Το επίπεδο της εμπιστοσύνης στην αυτοκινητοβιομηχανία που θα παράγει ένα αυτόνομο όχημα ποικίλει ανάλογα με την χώρα. Στην Ιαπωνία, το 76% δήλωσε ότι θα εμπιστεύονταν τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες για να φτιάξουν ένα αυτόνομο όχημα. Στην Γερμανία το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 51% ενώ στην Νότιο Κορέα μόλις 44%. Στην Κίνα και την Ινδία, το επίπεδο της εμπιστοσύνης στους παραδοσιακούς κατασκευαστές είναι αρκετά μικρό, με μόλις 27% και 34% αντίστοιχα.
Μπορεί οι καταναλωτές να μην είναι ακόμη έτοιμοι για τα αυτόνομα οχήματα, ωστόσο οι κατασκευαστές και οι εταιρείες τεχνολογίας είναι. Μένει να δούμε αν καταφέρουν να κρατήσουν τα στάνταρ της ασφάλειας σε υψηλό επίπεδο, ώστε να πείσουν και τον τελευταίο καταναλωτή με αμφιβολίες.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.