Electric Cars

Μην περιμένετε αμιγώς ηλεκτρική Ferrari πριν το 2025

Ο CEO της Ferrari Louis Camilleri ξεκαθαρίζει πως δεν πρόκειται να δούμε αμιγώς ηλεκτρική Ferrari πριν το 2025.

Ξεκάθαρος είναι ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri όσον αφορά στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης από την εταιρεία. Μιλώντας πρόσφατα σε μετόχους της μάρκας τόνισε πως δεν υπάρχει περίπτωση η προϊοντική γκάμα της Ferrari να απαρτίζεται αποκλειστικά από ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για την ακρίβεια είπε πως δεν φαντάζεται έναν κόσμο στον οποίο όλα τα μοντέλα της Ferrari θα είναι ηλεκτρικά.

Τόνισε επίσης πως δεν πιστεύει ότι θα έρθει η στιγμή, όσο τουλάχιστον βρίσκεται ο ίδιος εν ζωή, που οι πωλήσεις ηλεκτρικών Ferrari θα αποτελούν το 50% των συνολικών πωλήσεων της ιταλικής μάρκας.

Αυτή τη στιγμή η Ferrari διαθέτει την SF90 Stradale, ένα PHEV hypercar που εφοδιάζεται με έναν V8 twin-turbo 4 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρείας δουλεύουν πάνω σε ένα νέο υβριδικό σύνολο που έχει ως βάση έναν V6, χωρίς ωστόσο να έχει διευκρινιστεί για ποιο ή ποια μοντέλα προορίζεται.

Ο Camilleri πάντως είναι ξεκάθαρος όσον αφορά στο πότε θα βγει στην παραγωγή η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari, τονίζοντας πως αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πριν το 2025.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στο Cavallino Rampante κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια. Τον περασμένο Γενάρη κυκλοφόρησαν στη δημοσιότητα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της Ferrari που σχετίζονται με μια μελλοντική κατασκευή η οποία θα εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που θα είναι τοποθετημένοι ένας σε κάθε τροχό. Βέβαια, στην περιγραφή που συνόδευε τις πατέντες αναφερόταν πως αυτοί οι ηλεκτροκινητήρες θα μπορούσαν κάλλιστα να συνδυαστούν με θερμικό κινητήρα.

Ferrari SF90 Stradale
Ferrari SF90 Stradale

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.