Self-Driving

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα Mercedes θα παρέχουν ασφάλεια για όλους

Εντύπωση είχαν προκαλέσει οι δηλώσεις του Christoph von Hugo, διευθυντή του τμήματος ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της Mercedes-Benz ότι τα αυτόνομα οχήματα της εταιρείας του θα σώζουν πρώτα τους επιβάτες και μετά τους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος.

Η Mercedes-Benz εξέδωσε ανακοίνωση από τη Στουτγκάρδη αναφέροντας ότι ορισμένα από τα λόγια von Hugo είχαν παραλειφθεί από τη ιστοσελίδα Caranddriver που φιλοξένησε τη συνέντευξη.

“Για την Daimler είναι σαφές ότι ούτε οι προγραμματιστές, ούτε τα αυτοματοποιημένα συστήματα δικαιούνται να σταθμίσουν την αξία της ανθρώπινης ζωής. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση στην οποία να έχουμε πάρει μια απόφαση υπέρ των επιβατών του οχήματος”.

Ακολουθεί η ανακοίνωση στα αγγλικά:

· For Daimler it is clear that neither programmers nor automated systems are entitled to weigh the value of human lives.
· Our development work focuses on completely avoiding dilemma situation by, for example, implementing a risk-avoiding operating strategy in our vehicles.
· There is no instance in which we’ve made a decision in favor of vehicle occupants. We continue to adhere to the principle of providing the highest possible level of safety for all road users.
· To make a decision in favor of one person and thus against another is not legally permissible in Germany. There are similar laws in other countries as well.
· To clarify these issues of law and ethics in the long term will require broad international discourse. This is the only way to build a comprehensive consensus and promote acceptance for the results.
· As manufacturers we will implement both the respective legal framework and what is deemed to be socially acceptable.
· A statement by Daimler on this topic has been quoted incorrectly.

Πηγή

Κώστας Βλαχάκης

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ενώ ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 αλλά και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.