Η Mercedes-Benz αποκάλυψε το εσωτερικό της ηλεκτρικής GLC με μια εκπληκτική οθόνη που επαναπροσδιορίζει το περιβάλλον του οδηγού.
Η Mercedes αποκάλυψε ότι η νέα ηλεκτρική GLC θα διαθέτει μια οθόνη MBUX Hyperscreen επόμενης γενιάς. Ενώ το όνομα μπορεί να ακούγεται οικείο στους λάτρεις των άλλων ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας, αυτό έρχεται με μια μεγάλη αναβάθμιση. Οι προηγούμενες Hyperscreens, όπως αυτή που βρίσκεται στο sedan EQS , ήταν στην πραγματικότητα τρεις ξεχωριστές οθόνες έξυπνα κρυμμένες κάτω από ένα ενιαίο τζάμι για να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση μιας μονάδας.
Η νέα GLC EV διαθέτει μια πραγματική, ενιαία οθόνη που μετρά μια τεράστια έκταση 39,1 ιντσών από τη μία πλευρά του ταμπλό έως την άλλη. Αυτό την καθιστά τη μεγαλύτερη ενιαία οθόνη που έχει εγκαταστήσει ποτέ η Mercedes σε όχημα παραγωγής.

Αυτός ο τεράστιος ψηφιακός καμβάς τροφοδοτείται από προηγμένη τεχνολογία οπίσθιου φωτισμού που χρησιμοποιεί 1.000 LED, τα οποία, σύμφωνα με τη Mercedes, θα προσφέρουν λαμπερά χρώματα και εξαιρετική ευκρίνεια.
Οι μηχανικοί της Mercedes έχουν φροντίσει και για την τυχόν απόσπαση της προσοχής. Το σύστημα περιλαμβάνει μια λειτουργία που ονομάζεται «έξυπνη μείωση φωτεινότητας ζώνης», η οποία μπορεί να σκουρύνει ή να μειώσει επιλεκτικά τη φωτεινότητα τμημάτων της οθόνης. Αυτό επιτρέπει σε πληροφορίες όπως η ταχύτητα και η πλοήγηση να παραμένουν ορατές στον οδηγό, και σε γραφικά στοιχεία ψυχαγωγίας ή στην πλευρά του συνοδηγού να εξασθενούν στο παρασκήνιο – μια λύση υψηλής τεχνολογίας σε ένα πολύ σύγχρονο πρόβλημα.
Η υπόλοιπη καμπίνα είναι ένας προσεγμένος συνδυασμός τεχνολογίας και φιλικού προς το χρήστη σχεδιασμού. Κάτω από την τεράστια οθόνη, ένα ζευγάρι κεντρικών αεραγωγών χωρίζει άψογα την οθόνη από την κεντρική κονσόλα. Στο πάνω μέρος της κονσόλας βρίσκονται δύο ασύρματες βάσεις φόρτισης smartphone, που παρέχουν βολική τροφοδοσία τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.
Οι μελλοντικοί οδηγοί GLC που δεν τους αρέσει να ψάχνουν στα μενού για βασικές λειτουργίες, θα χαρούν να βρουν μια λεπτή σειρά από φυσικά κουμπιά ακριβώς κάτω από τους φορτιστές. Αυτή η λωρίδα περιλαμβάνει έναν απτικό επιλογέα έντασης ήχου, ένα ευπρόσδεκτο χαρακτηριστικό που συμπληρώνεται από ένα δεύτερο χειριστήριο έντασης ήχου στο τιμόνι.

Το σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού της καμπίνας προσφέρει διαφορετικά χρώματα και «διαθέσεις», αλλά ο φωτισμός λειτουργεί και ως σύστημα ειδοποιήσεων. Για παράδειγμα, εάν ρυθμίσετε τη θερμοκρασία του κλιματισμού χρησιμοποιώντας το ψηφιακό ρυθμιστικό στην οθόνη, η κύρια λωρίδα ατμοσφαιρικού φωτισμού και ο φωτισμός μέσα στους αεραγωγούς θα αλλάξουν στιγμιαία χρώμα για να επιβεβαιώσουν ότι η εντολή έχει ληφθεί. Αυτό παρέχει άμεση, διαισθητική ανατροφοδότηση χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να αποσπάσει το βλέμμα του από τον δρόμο.

Το νεότερο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Mercedes, με την επίσημη ονομασία GLC 400 4Matic με τεχνολογία EQ, θα κάνει το πλήρες ντεμπούτο του στο κοινό στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility 2025 στο Μόναχο στις 7 Σεπτεμβρίου. Η Mercedes έχει ήδη δείξει ένα teaser του τολμηρού εξωτερικού του οχήματος, με τη μοναδική φωτιζόμενη μπροστινή μάσκα. Η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης μια εντυπωσιακή προδιαγραφή φόρτισης για τη νέα GLC – μπορεί να δεχτεί ταχύτητες φόρτισης άνω των 320 kW και να προσθέσει περίπου 260 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.