Electric Cars

Mercedes: Χαμηλή η ζήτηση για ηλεκτρικά – Επαναπροσδιορίζει τους στόχους πωλήσεων

Το 2021, η Mercedes είχε έναν φιλόδοξο στόχο: το 50% των πωλήσεών της να προέρχεται από ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025.

Σήμερα, η εταιρεία έχει κάνει πίσω σε αυτό και καθυστερεί τον στόχο κατά πέντε χρόνια έως το 2030.

Η εταιρεία βλέπει ότι δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα και δηλώνει ότι αναμένει τα plug-in υβριδικά να «παραμείνουν επίκαιρα» για πολλά ακόμη. χρόνια. Τα υβριδικά και τα καθαρά ηλεκτρικά υπολογίζονται μαζί στους στόχους της Mercedes.

Αυτή είναι μόνο η πιο πρόσφατη ανακοίνωση που έρχεται ως συνέπεια της μείωσης της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων παρά τον μεγάλο αριθμό επενδύσεων από σχεδόν όλους τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πιο πολύ που ήθελαν να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό το έχουν κάνει, ενώ για τους περισσότερους ανθρώπους το κόστος είναι ένας τεράστιος αποτρεπτικός παράγοντας. Τα υβριδικά ICE είναι πολύ πιο οικονομικά και ο κόσμος τα προτιμά.

Επί του παρόντος, το 11% των αυτοκινήτων Mercedes που πωλούνται στην Ευρώπη είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά και το 8% υβριδικά. Τα υπόλοιπα είναι βενζινοκίνητα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ola Kaellenius θέλει οι πελάτες και οι επενδυτές να γνωρίζουν ότι η Mercedes είναι «σε καλή θέση για να συνεχίσει να παράγει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης» και είναι «έτοιμη να ενημερώσει την τεχνολογία για την επόμενη δεκαετία», σύμφωνα με έκθεση του Reuters.

Τα τρέχοντα σχέδια σημαίνουν ότι “είναι σχεδόν σαν να έχουμε μια νέα σύνθεση το 2027 που θα μας πάει καλά στη δεκαετία του 2030”, είπε ο Kaellenius.

Εκτός από τη μείωση της αύξησης της ζήτησης καθαρά ηλεκτρικών, η Mercedes επηρεάστηκε επίσης από την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης, τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, τις ελλείψεις εξαρτημάτων και τις εμπορικές εντάσεις μεταξύ της Κίνας και των ΗΠΑ και της ΕΕ. Έτσι, οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου φέτος είναι πιθανό να είναι χαμηλότερες από εκείνες του 1ου τριμήνου του 2023. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να είναι περίπου στο 19-21% του συνόλου, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα ηλεκτρικά ηλεκτρικά με μπαταρία όσο και τα υβριδικά μαζί.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.