Aν και η Tesla προσπαθεί να τοποθετηθεί ως παγκόσμιος ηγέτης στην αυτόνομη οδήγηση, η Mercedes είναι στην πραγματικότητα μπροστά τα τελευταία δύο χρόνια.
Η εταιρεία έγινε η πρώτη που έφερε νομική ευθύνη στη Γερμανία με το Drive Pilot (σύστημα αυτόνομης οδήγησης) και έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει το Επίπεδο 3 και στις ΗΠΑ. Και τώρα, η γερμανική εταιρεία θα γίνει η πρώτη ξένη επιχείρηση που θα λάβει έγκριση επιπέδου 4 για δοκιμές στην Κίνα.
Αν και η έγκριση επιπέδου 3 της Mercedes στις ΗΠΑ και τη Γερμανία ισχύει μόνο για ορισμένες περιοχές και τύπους δρόμων, η αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να είναι μπροστά από τον δυτικό ανταγωνισμό. Τώρα που κάνει βήματα προόδου και στην Κίνα, πετυχαίνει ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο.
Πιο συγκεκριμένα, πήρε έγκριση για δοκιμές Επιπέδου 4 στη Σαγκάη ενώπιον ορισμένων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα την Κίνα, όπως η Xpeng, η οποία θεωρείται μια από τις κορυφαίες εταιρείες στη χώρα όσον αφορά την αυτόνομη οδήγηση. Η Xpeng προσφέρει τα Επίπεδα 2 και 3 στην Κίνα και σχεδιάζει να αρχίσει να προσφέρει Επίπεδα 4 έως το 2025.
Εκτός από τα χαρακτηριστικά οδήγησης επιπέδου 3, το Drive Pilot με πιστοποίηση Level 4 θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να κάνει απροστάτευτες αριστερές στροφές σε μια διασταύρωση, να κάνει όπισθεν εάν χρειάζεται και επίσης να παρκάρει μόνο του.
Αν και η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά της Mercedes, χάνει έδαφος από τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία δύο χρόνια και μία από τις κύριες αιτίες είναι ότι οι ντόπιοι καταναλωτές αναζητούν αυτόνομα οχήματα Επιπέδου 2 και Επιπέδου 3. Με αυτή της την επιτυχία, θα μπορέσει να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στη χώρα.