Τα τελευταία χρόνια, αρκετά από τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz έχουν κατηγορηθεί για υπερβολικά ουδέτερο σχεδιασμό, δίνοντας έμφαση στην αεροδυναμική εις βάρος της προσωπικότητας.
Τώρα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει στροφή, παρουσιάζοντας ένα όχημα που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.
Σε ένα πρώτο teaser για τη νέα ηλεκτρική GLC, που θα αντικαταστήσει την EQC, η Mercedes μάς δίνει μια γεύση από το εντυπωσιακό μπροστινό μέρος του SUV — ένα design με έντονα φουτουριστικά στοιχεία και premium λεπτομέρειες. Το μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση IAA του Μονάχου τον Σεπτέμβριο.
Παρόλο που τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα έχουν απομακρυνθεί από τις παραδοσιακές γρίλιες, η Mercedes κάνει το αντίθετο: επενδύει ακόμα περισσότερο σε αυτό το χαρακτηριστικό. Η νέα μάσκα διαθέτει ένα φαρδύ, χρωμιωμένο πλαίσιο, εμπνευσμένο από τις κλασικές Mercedes του παρελθόντος, ενώ στο εσωτερικό της φιλοξενεί ένα σκοτεινό πλέγμα με εφέ καπνιστού γυαλιού, προσδίδοντας στο SUV μια μοντέρνα και πολυτελή αισθητική.
Για όσους θέλουν να ξεχωρίσουν ακόμα περισσότερο, η Mercedes προσφέρει ένα προαιρετικό πακέτο φωτισμού, το οποίο μετατρέπει το μπροστινό μέρος σε ένα εντυπωσιακό θέαμα. Συγκεκριμένα, 942 ανεξάρτητες φωτεινές κουκκίδες είναι ενσωματωμένες στη μάσκα, δημιουργώντας μια κινούμενη ακολουθία φωτός καλωσορίσματος όταν ο οδηγός πλησιάζει. Παράλληλα, φωτίζεται το τρίκτινο αστέρι αλλά και το πλαίσιο που το περιβάλλει. Πρόκειται για ένα στοιχείο ταυτότητας που υπόσχεται να κάνει τη νέα GLC ακαριαία αναγνωρίσιμη — ημέρα και νύχτα.
Η Mercedes δεν βασίζεται μόνο στην εμφάνιση. Το μοντέλο GLC 400 4Matic, που θα είναι το πρώτο διαθέσιμο στην αγορά, βασίζεται σε νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, επιτρέποντας υπερταχείες ταχύτητες φόρτισης με ισχύ άνω των 320 kW. Σε ιδανικές συνθήκες, μπορεί να προσθέσει περίπου 260 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.
Η GLC υποστηρίζει επίσης φόρτιση σε τυπικά δίκτυα 400 volt, κάνοντάς την πρακτική επιλογή από την πρώτη κιόλας μέρα κυκλοφορίας της.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ola Källenius, το εντυπωσιακό αυτό design δεν είναι απλώς ένα αισθητικό τρικ, αλλά ένα στρατηγικό βήμα για να διαφοροποιηθεί η Mercedes-Benz σε μια αγορά που κατακλύζεται από νέους ανταγωνιστές. Η φωτιζόμενη μάσκα έχει στόχο να τραβήξει το βλέμμα των καταναλωτών, ειδικά στην Ασία, όπου το design παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή οχήματος.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού Gorden Wagener εξηγεί πως «Η νέα μας εμβληματική μάσκα δεν είναι απλώς ένα μπροστινό μέρος για την GLC. Είναι ένας επαναπροσδιορισμός της ταυτότητας της μάρκας μας – ένας συγκερασμός διαχρονικού σχεδιασμού και μελλοντικής αισθητικής».
Η νέα GLC θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η BMW iX3 και η Porsche Macan Electric. Με τον τολμηρό της σχεδιασμό και τις προηγμένες τεχνολογίες, η Mercedes ποντάρει σε ένα μείγμα εντυπωσιασμού και καινοτομίας για να κερδίσει το ενδιαφέρον των αγοραστών.