Η χαμηλή αυτονομία του Mazda MX-30, οδηγεί την εταιρεία στη δύσκολη θέση να προτρέπει τους οδηγούς να αγοράσουν και ένα δεύτερο αυτοκίνητο… Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της Mazda δεν μπορεί να καλύψει πολύ μεγάλες αποστάσεις, γεγονός που οδηγεί σε έντονη δυσαρέσκεια.
Η ονομαστική αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία του Mazda MX-30 δεν ξεπερνά τα 210 χιλιόμετρα, επίδοση που μειώνεται ανάλογα με τις συνθήκες, επομένως, το συγκεκριμένο όχημα δεν μπορεί να ικανοποιήσει σε περίπτωση μεγάλου ταξιδιού. Για τις περιπτώσεις αυτές, η Mazda προτρέπει τους οδηγούς του MX-30 να αγοράσουν ακόμα ένα αυτοκίνητο για τα μεγάλα τους ταξίδια…
Είναι γεγονός ότι η Mazda έχει καθυστερήσει αρκετά να μπει στην αγορά της ηλεκτροκίνησης, με το MX-30 να είναι το πρώτο δείγμα γραφής στην κατηγορία και ως πρώτη προσπάθεια είναι λογικό να υπάρχουν κάποια προβλήματα νεότητας. Από την άλλη μεριά, η τόσο χαμηλή αυτονομία σίγουρα αποτελεί μεγάλο πρόβλημα στην καθημερινή χρήση ενός αυτοκινήτου, ειδικά τη στιγμή που τα δίκτυα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων είναι ακόμα περιορισμένα.
Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.