Close

Η Mazda “λέει όχι” στις μεγάλες οθόνες

Όχι στην τάση που θέλει τις οθόνες να καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος του οχήματος λέει η Mazda, κάτι που φάνηκε και στο Mazda Vision Coupe που επέδειξε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο πρόσφατα.

Mazda Vision Coupe Concept interior

Mazda Vision Coupe Concept

Mazda Vision Coupe Concept

Η ιαπωνική κατασκευάστρια θέλει να δώσει έμφαση στον οδηγό και στη σχέση του με το αυτοκίνητο κι επομένως, υιοθετώντας μια πιο λιτή προσέγγιση με πιο μικρή οθόνη, ο οδηγός θα μπορεί να βλέπει μόνο ότι χρειάζεται να βλέπει κι όχι να χάνεται στην υπερπληροφόρηση.

ÄΤον τελευταίο καιρό, στο εσωτερικό των αυτοκινήτων έχουν κυριαρχήσει oi μεγάλες οθόνες. Παρόλο που ο οδηγός χρειάζεται παροχή σημαντικών πληροφοριών, εύκολα οι οθόνες αυτές μπορούν να αποτελέσουν εμπόδιο στην όρασή του” αναφέρει η εταιρεία.

Όμως, η Mazda που εστιάζει γενικά στην οδηγική εμπειρία, θεωρεί ότι ο οδηγός πρέπει να έχει μια σχέση με το αυτοκίνητό του παρόμοια με αυτή που έχει ο αναβάτης με το άλογό του κι αποφασίζει να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο από αυτόν των Tesla, Volvo και των υπολοίπων εταιρειών που εστιάζουν στο Infotainment προετοιμάζοντας τον δρόμο για την αυτονομία.

Η προσέγγισή της αυτή φαίνεται στο Mazda Vision Coupe, όπου υπάρχουν μικρές οθόνες πίσω από το τιμόνι και δίπλα από τον οδηγό.

Φυσικά, το Mazda Vision Coupe αποτελεί ένα πρωτότυπο όχημα, ο σχεδιασμός του αναμένεται στα Mazda 3 και Mazda 6, τα οποία αναμένονται στις αγορές πριν το 2020.

Η Mazda εν μέρει έχει ένα δίκιο στην προσέγγισή της πάντως, καθώς οι μεγάλες οθόνες ταιριάζουν άψογα σε πλήρη αυτόνομα οχήματα επιπέδου 5, όπου ο οδηγός θα είναι απλά επιβάτης. Όμως, στην κατάσταση αυτονομίας που βρισκόμαστε σήμερα, ίσως δεν θα πρέπει να αποσπάται η προσοχή του οδηγού με πολλές πληροφορίες.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top