Close

Η Lyft προτείνει ανασχεδιασμό των δρόμων για το μέλλον με αυτόνομα οχήματα

Τον αστικό σχεδιασμό μελετά η Lyft, οραματιζόμενη ένα μέλλον με αυτόνομα οχήματα, κάτι που θα οδηγήσει σε ανασχεδιασμό των δρόμων.

Η γνωστή εταιρεία συνεπιβατισμού, σε συνεργασία με την αρχιτεκτονική εταιρεία Perkins + Will και τη Nelson\Nygaard, μια startup συμβουλευτική στις μεταφορές, ανέπτυξαν έναν ανασχεδιασμό οδών για την εποχή των αυτόνομων οχημάτων.

Το προτεινόμενο concept επανασχεδιάζει το Wilshire Boulevard στο Λος Άντζελες από 10 λωρίδες με κυκλοφοριακό κομφούζιο σε ένα μέρος πολλαπλών διαμετακομίσεων με πιο φαρδιά πεζοδρόμια, παρτέρια, φυτά και αποκλειστικές λεωφορειολωρίδες αλλά και λωρίδες για κοινά αυτόνομα οχήματα.

Σύμφωνα με τη Lyft , η σημερινή αυτοκινητοκεντρική σχεδίαση του Wilshire Boulevard μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο 29.600 άτομα, αλλά η προτεινόμενη έκδοση με τα ποδήλατα και τα λεωφορεία και οικονομικά κίνητρα για την κοινή χρήση αυτοκινήτων – θα μπορούσε να εξυπηρετήσει μέχρι και 77.000.

Το πιο πιθανό είναι ότι η Lyft γνωρίζει ότι είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη με τον προτεινόμενο σχεδιασμό της, αλλά η εναλλακτική λύση – να αφήσουν τα αυτόνομα οχήματα να διαμορφώσουν τους δρόμους μας με την έλευσή τους- είναι μια χαμένη ευκαιρία με δυνητικά επικίνδυνες συνέπειες.

Ο Gerry Tierney της Perkins + Will δήλωσε σχετικά: «Τα αυτόνομα οχήματα έχουν τεράστιες δυνατότητες να αναδημιουργήσουν το δημόσιο χώρο, αλλά αν δεν αδράξουμε τις ευκαιρίες, μπορεί να ξεφύγουν». Ο ίδιος πρόσθεσε: «Έχουμε υπάρξει στην ίδια κατάσταση πριν. Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι άνθρωποι δεν είχαν ιδέα ότι τα αυτοκίνητα θα έτρεχαν στις πόλεις τους. Μπορούν να επικαλούνται την άγνοια. Εμείς όμως έχουμε την ευκαιρία να διορθώσουμε τα λάθη. Ξέρουμε πώς μοιάζει με μια δυστοπία».

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top