Electric Cars

Lucid: Έρχεται ο ανταγωνιστής των Tesla Model 3 &Y με τιμή κάτω από 50.000 $

H Lucid είναι εταιρεία που κατασκευάζει πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα που δεν απευθύνονται στη μαζική αγορά, αλλά τώρα σχεδιάζει να επεκταθεί.

Το ηλεκτρικό σεντάν Air έχει τιμή εκκίνησης άνω των 80.000 $ προ εκπτώσεων φόρου και το Air Sapphire έχει 249.000 $. Το επερχόμενο SUV Gravity δεν θα είναι ούτε αυτό φθηνό αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος Peter Rawlinson έχει δείξει ότι οι φιλοδοξίες της Lucid εκτείνονται πέρα ​​από τα δύο ηλεκτρικά που έχουν κυκλοφορήει μέχρι στιγμής.

Η δημιουργία και λειτουργία μιας νέας εταιρείας αυτοκινήτων είναι ένα δύσκολο έργο, ακόμα και με σοβαρή υποστήριξη επενδυτών όπως συμβαίνει με τη Lucid. Συνήθως, οι startups βασίζονται σε πολυτελή ηλεκτρικά υψηλού περιθωρίου κέρδους για να εδραιώσουν το brand τους προτού επεκταθούν σε πιο προσιτά αυτοκίνητα μαζικής αγοράς για να διευρύνουν την απήχησή τους.

«Το μεσαίου μεγέθους [ηλεκτρικό] θα είναι απροκάλυπτα ανταγωνιστής της Tesla—Model 3, Model Y. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το λέω: πρόκειται να ανταγωνιστούμε σε αυτήν την αγορά—οικογενειακό αυτοκίνητο υψηλού όγκου», είπε ο Rawlinson στην Autocar που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Πρόσθεσε ότι η επόμενη γκάμα μοντέλων θα κυμαίνεται στον χώρο των 50.000 δολαρίων, που είναι πιο κοντά στις τρέχουσες τιμές αποθέματος του Tesla Model Y. Το Model 3, από την άλλη πλευρά, μπορεί να πωληθεί πολύ κάτω από 30.000 δολάρια όταν εφαρμόζονται εκπτώσεις φόρου.

Η Tesla αρχικά είχε αντιμετωπίσει δυσκολίες με τη σειρά Model 3 και Model Y με τα ποιοτικά ελαττώματα. Μικρές ασυνέπειες εφαρμογής και φινιρίσματος και κενά πάνελ έχουν αναφερθεί πολλές φορές. Η Lucid θα μπορούσε να μάθει από την εμπειρία της Tesla και να κάνει αυστηρότερο έλεγχο ποιότητας για τα επερχόμενα μοντέλα της.

Ένας άλλος τομέας που θα μπορούσε να έχει το πάνω χέρι είναι η αυτονομία. Το Air Grand Touring είναι ήδη το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη εμβέλεια πιστοποιημένο από την EPA στις ΗΠΑ με αυτονομία άνω των 500 μιλίων. Σίγουρα, τα μικρότερα αυτοκίνητα θα έχουν μικρότερη μπαταρία, αλλά η Lucid θα μπορούσε να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, καθώς μιλάμε για μια πρώην εταιρεία μπαταριών, προκειμένου να φέρει την καλύτερη δυνατή αυτονομία.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.