Electric Cars

Lexus Modular EV Concept: Teaser πριν το ντεμπούτο

Μια εικόνα teaser του επερχόμενου modular EV concept της Lexus δημοσίευσε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στην εγχώρια αγορά της, αποκαλύπτοντας μέρος του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου ενός σετ φώτων ημέρας LED.

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί πλήρως τον επόμενο μήνα κατά τη διάρκεια του Japan Mobility Show 2023 και θέτει τις βάσεις για το πρώτο αυτοκίνητο νέας γενιάς της μάρκας Nippon με μπαταρία που έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του το 2026 χρησιμοποιώντας μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, ανασχεδιασμένη διαδικασία παραγωγής και έμφαση στην αποτελεσματικότητα.

Δεν είναι ξεκαθαρισμένο εάν το αυτοκίνητο που εμφανίζεται σε αυτήν την τελευταία εικόνα teaser έχει κάποια σχέση με το φουτουριστικό σεντάν της Lexus που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο, αλλά κρίνοντας από τα μεγάλα ανοίγματα στον μπροστινό προφυλακτήρα και τους λεπτούς ηλεκτρικούς καθρέφτες, θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι είναι το ίδιο πρωτότυπο αυτοκίνητο.

Το πρώτο αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών ρύπων που κατασκευάζεται με βάση το στόχο της εταιρείας να προσφέρει μια ηλεκτρική επιλογή για κάθε μοντέλο που κατασκευάζει ως το 2030 και μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2035, θα κάνει το ντεμπούτο του το 2026, Θα βασίζεται στη modular πλατφόρμα τριών τεμαχίων που η μητρική εταιρεία Toyota λέει ότι μειώνει τον αριθμό των διαδικασιών παραγωγής και αυξάνει την παραγωγικότητα σε μεγάλο βαθμό.

Όσον αφορά τις μπαταρίες, η Toyota είπε ότι η επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων που έρχονται το 2026 θα επωφεληθεί από δύο επιλογές: ένα κλασικό πακέτο ιόντων λιθίου (Li-ion) που θα επιτρέπει αυτονομία άνω των 427 μιλίων και θα κοστίζει 20 τοις εκατό λιγότερο από αυτό που τοποθετείται στο τρέχον crossover bZ4X και μια φθηνότερη επιλογή φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LiFePO) που θα επιτρέψει αυτονομία 327 μιλίων ενώ θα κοστίζει 40 τοις εκατό λιγότερο από την μπαταρία του bZ4X.

Η έκδοση Li-ion θα μπορεί να φορτίζει γρήγορα από 10 τοις εκατό σε 80 τοις εκατό σε περίπου 20 λεπτά, ενώ η έκδοση LiFePo θα χρειαστεί περίπου 30 λεπτά για την ίδια φόρτιση.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.