Connected Cars

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ανταλλάξιμες μπαταρίες στο Σαν Φρανσίσκο;

Η εταιρεία Scoot, μια εταιρεία γνωστή για την ενοικίαση ηλεκτρικών σκούτερ στο Σαν Φρανσίσκο, θα φέρει μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την κινεζική εταιρία CHJ Automotive στην πόλη. Τα αυτοκίνητα θα είναι εξοπλισμένα με εναλλασσόμενες μπαταρίες και μέχρι στιγμής το μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να προέρχεται όχι από τις μπαταρίες, αλλά από τους κανονισμούς του Σαν Φρανσίσκο, σύμφωνα με το Engadget.

Το σχέδιο απαιτεί από την CHJ να προμηθεύει μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατά προσέγγιση μεγέθους ενός Smart Fortwo. Οι οδηγοί θα μπορούν να κρατήσουν ένα αυτοκίνητο με μια εφαρμογή, να το οδηγήσουν στον προορισμό τους και να το αφήσουν σταθμευμένο στο δρόμο για τον επόμενο χρήστη. Τα πληρώματα συντήρησης θα αναλάβουν την ανταλλαγή μπαταριών για να εξασφαλίσουν ότι τα αυτοκίνητα είναι πάντα έτοιμα προς χρήση.

Ωστόσο, οι τρέχοντες κανονισμοί του Σαν Φρανσίσκο δεν επιτρέπουν να αφήνονται τα οχήματα κοινής χρήσης αυτοκινήτων σε οποιοδήποτε χώρο στάθμευσης. Όταν η BMW εκμεταλλευόταν την υπηρεσία της DriveNow για την κοινή χρήση αυτοκινήτων στην πόλη, τα αυτοκίνητά της έπρεπε να παραμείνουν σε καθορισμένα σημεία. Το Σαν Φρανσίσκο επίσης δεν διαθέτει πολύ χώρο στάθμευσης στο δρόμο, περιπλέκοντας τα πράγματα περαιτέρω. Αυτά τα θέματα οδήγησαν τη BMW να αποσυρθεί από το Σαν Φρανσίσκο το 2015. Η υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων στη συνέχεια μετατράπηκε σε ReachNow και ξεκίνησε πάλι στο Σιάτλ.

Η Scoot και η CHJ ελπίζουν ότι το μικρό αποτύπωμα του σχεδιαζόμενου ηλεκτρικού αυτοκινήτου τους θα κάνει τους ρυθμιστές να τείνουν περισσότερο να αλλάξουν τους κανόνες. Οι εταίροι ελπίζουν επίσης να αξιοποιήσουν το υπάρχον ιστορικό της Scoot από τη λειτουργία της υπηρεσίας σκούτερ-ενοικίασης στο Σαν Φρανσίσκο. Η Scoot έχει πειραματιστεί με αυτοκίνητα πριν. Το 2015 ξεκίνησε το Scoot Quad, μια έκδοση του μοντέλου Renault Twizy με το εμπορικό σήμα Nissan, σε περιορισμένη βάση.

Ακόμη και αν η Scoot και η CHJ μπορούν να αντιμετωπίσουν τα κανονιστικά ζητήματα, η εφοδιαστική της εφαρμογής του συστήματος αντικατάστασης μπαταριών μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη. Η απόκτηση μπαταριών από και προς ένα αυτοκίνητο που διαδίδεται γύρω από μια μεγάλη πόλη δεν θα είναι εύκολη και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεγαλύτερης εμβέλειας να γίνονται πιο συνηθισμένα, σύντομα μπορεί να μην αξίζει τον κόπο.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.