To LaneCruise αποτελεί ένα σύστημα της Καναδικής X-Matik, το οποίο έρχεται να δώσει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης σε παλιότερα αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν.
Το σύστημα αποτελείται από τα εξής μέρη: την υπολογιστική μονάδα Brainbox, μια κάμερα, μια οθόνη αφής και ενεργοποιητές για το τιμόνι, το γκάζι και το φρένο.
Το LaneCruise χρησιμοποιεί καθρέφτες που “κοιτάζουν” μπροστά και είναι τοποθετημένοι κάτω από τον καθρέφτη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Οι κάμερες μπορούν να ενσωματωθούν με την οθόνη αφής ώστε ο χρήστης να μπορεί να συγχρονίζεται με τα δεδομένα από τους καθρέφτες και να βλέπει ό,τι βλέπουν. Την ίδια στιγμή, το Brainbox, το οποίο είναι εγκατεστημένο κάτω από το κάθισμα του οδηγού, επεξεργάζεται την πληροφορίας και στέλνει δεδομένα ελέγχου στο τιμόνι και στα πηδάλια.
Τα δεδομένα αυτά μπορούν να υπολογιστούν από δύο συστήματα software ταυτόχρονα. Το πρώτο σύστημα βασίζεται καθαρά στη μάθηση και παράγει «εισόδους» στο όχημα, οι οποίες βασίζονται στην ανθρώπινη οδηγική συμπεριφορά. Το δεύτερο σύστημα χρησιμοποιεί τη μέθοδο της παραδοσιακής κατάτμησης, προκειμένου να ξεχωρίζει τα αντικείμενα που εντοπίζει μεταξύ τους.
Για παράδειγμα, το σύστημα μπορεί να αναγνωρίζει τις λωρίδες, να βλέπει σημάδια από λάστιχα στο χιόνι ή τους πεζούς.
Σύμφωνα με την X-Matik, το LaneCruise μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο και να ξεκινήσει/σταματήσει σε κίνηση, κρατώντας απόσταση ασφαλείας από το μπροστινό όχημα.
Όσον αφορά στους περιορισμούς, το LaneCruise δεν λειτουργεί σε άδειες διασταυρώσεις και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για λόγους πλοήγησης ή σε δρόμους που δεν έχουν καταχωρηθεί. Η δυνατότητα αλλαγής λωρίδας θα προστεθεί μόνο στην επίσημη έκδοση που θα διατεθεί στη μαζική αγορά.
Σύμφωνα με την X-Matik, το LaneCruise μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε όχημα και μέχρι στιγμής φέρει πιστοποίηση συμβατότητας για 20 διαφορετικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία τα Honda Civic, Honda Accord, Subaru Forester και Subaru Impreza.
Η εταιρεία σκοπεύει να κυκλοφορήσει το LaneCruise σε στάδια, ξεκινώντας με ένα δοκιμαστικό πρόγραμμα στο Οντάριο στις αρχές του 2018, το οποίο θα ακολουθήσει μια περιορισμένη δημόσια κυκλοφορία για τους early adopters. Η γενική διαθεσιμότητα για το κοινό, έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2019.
Η τιμή για την Beta έκδοση αναμένεται μεταξύ 1.500-2.000 δολαρίων.
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.