Close

Στην τελική φάση εξέλιξης η ηλεκτρική Jaguar I-Pace [video]

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jaguar θα βγει στην παραγωγή το 2018.

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι δοκιμές της Jaguar I-Pace, με την εξέλιξη του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας να έχει μπει στο τελικό της στάδιο.

Οι δοκιμές συνεχίζονται πλέον στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Nurburgring. Η επίσημη πρεμιέρα της I-Pace αναμένεται να γίνει στο 67ο Motor Show της Φρανκφούρτης (IAA 2017) που θα διεξαχθεί από 14 έως 24 Σεπτεμβρίου.

Η τιμή του πολυτελούς SUV της Jaguar που θα αποτελέσει έναν από τους κύριους αντιπάλους του Tesla Model X, υπολογίζεται ότι θα ξεκινά από τα $70.000.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2018 στο εργοστάσιο της Magna Steyr στην Αυστρία, ενώ οι πωλήσεις του το δεύτερο μισό του έτους.

H Jaguar I-Pace θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που θα είναι τοποθετημένοι ένας σε κάθε άξονα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται σε 400 PS, ενώ η ροπή φτάνει τα 700 Nm.

Το ηλεκτρικό SUV της Jaguar θα πραγματοποιεί τη διαδικασία του 0-100km/h σε κάτι λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητο θα διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τεχνολογίας με χωρητικότητα 90 kWh η οποία με μία πλήρη φόρτιση χαρίζει αυτονομία που φτάνει τα 500 χιλιόμετρα (NEDC Rated). Θα μπορεί δε με χρήση ταχυφορτιστή 50 kW DC να φορτίζεται πλήρως σε περίπου δύο ώρες.

Άκρως εντυπωσιακό είναι το εσωτερικό της Jaguar I-Pace, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες. Η ποιότητα κατασκευής, ο διάκοσμος και οι ανέσεις που προσφέρει αντανακλούν τη βρετανική αντίληψη για το τι εστί πολυτέλεια.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τα συστήματα και τις τεχνολογίες που θα εξοπλίζουν το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Jaguar.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top