Close

Τα αυτόνομα οχήματα δεν είναι απαραίτητα στην Ινδία θεωρεί ο υπουργός Μεταφορών

Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι πριν από λίγους μήνες ο αντίστοιχος υπουργός Μεταφορών της Ινδίας Nitin Gadkari ανέφερε ότι η Ινδία θα απαγορεύσει τα αυτόνομα οχήματα, για να προστατεύσει τις θέσεις εργασίας.

Σε συνέντευξή του στο Forbes, ο Ν. Gadkari αναφέρει τους λόγους που θεωρεί ότι αυτή η απόφαση είναι σωστή, ωστόσο δεν αποκλείει το ενδεχόμενο αυτή να αλλάξει στο μέλλον.

Σε ερώτηση αν η απόφαση αυτή αντιβαίνει με την προοδευτική προσέγγιση της κυβέρνησης για ένα μέλλον βασισμένος την τεχνολογία ο Gadkari ανέφερε:

“Όχι, είμαι προοδευτικός και προοδευτικός. Οι πολιτικές μας είναι φιλικές προς τις επενδύσεις και την ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, πρέπει να σκεφτούμε και το πρόβλημα της ανεργίας. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι η δύναμή μας. Χρειαζόμαστε τεχνολογία, καινοτομία, επιχειρηματικότητα και ηλεκτρονικά, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να προστατεύσουμε την απασχόληση της νεολαίας της χώρας. Έχουμε έλλειψη 2, 2 εκατ. οδηγών σε αγροτικές περιοχές.

Οι φτωχοί άνθρωποι ζουν εκεί και πρέπει να φροντίσουμε για την απασχόλησή τους. Δεν είμαι ενάντια στην ανάπτυξη και την τεχνολογία, αλλά πρέπει να εξετάσουμε το κοινωνικοοικονομικό σενάριο και τα δεδομένα μας όταν ενώ σχεδιάζουμε πολιτικές”.

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση αν η απόφαση είναι τελική δήλωσε: “Επί του παρόντος, πιστεύω ότι η Ινδία δεν χρειάζεται αυτόνομα οχήματα αλλά στο μέλλον, θα το σκεφτούμε ως ένα πείραμα. Η κυβέρνηση της NDA υπό τον πρωθυπουργό Narendra Modi είναι υπέρ της δημιουργίας θέσεων εργασίας και όχι απώλειας αυτών.

Μπορώ να καταλάβω τα αυτόνομα οχήματα στις αναπτυγμένες χώρες όπου υπάρχει έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού. Η Ινδία έχει τεράστιο ανθρώπινο δυναμικό. Έχουμε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που κατανοεί την οδήγηση και ως εκ τούτου το κόστος είναι μικρότερο.

Το υπουργείο μου ανοίγει κέντρα εκπαίδευσης οδηγών σε ολόκληρη τη χώρα για να προσφέρει θέσεις εργασίας σε αυτόν τον τομέα. Η Ινδία προσπαθεί να συμβαδίσει με την παγκόσμια τεχνολογία στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ενθαρρύνουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και άλλες καινοτομίες στον τομέα αυτό. Αλλά μια αναπτυσσόμενη χώρα όπως η Ινδία πρέπει να εξασφαλίσει θέσεις εργασίας για τη νεολαία της. Έτσι δεν θα προτιμούσαμε αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. Αλλά είναι κάτι που δεν το έχω αποκλείσει στο μέλλον”.

Πάντως, είτε σκοπεύει η Ινδία να βρει μια χρησιμότητα για τα αυτόνομα οχήματα ή όχι, τα αυτόνομα οχήματα έχουν βρει μια χρησιμότητα για την Ινδία καθώς η χώρα αποτελεί πρόκληση λόγω των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών της συνθηκών.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top