Electric Cars

Ηλεκτρικούς κινητήρες για οχήματα θα κατασκευάζει η Hitachi

Στο χώρο των ηλεκτρικών κινητήρων οχημάτων εισέρχεται η Hitachi, η οποία ανακοίνωσε ότι θα εξελίσσει και θα κατασκευάζει ηλεκτρικά μοτέρ μέσω μιας νέας εταιρείας που έχει συστήσει στις ΗΠΑ.

Στην ανακοίνωσή που εξέδωσε ο ιαπωνικός Κολοσσός αναφέρει πως η εξέλιξη και η κατασκευή των ηλεκτρικών κινητήρων θα γίνεται μέσω της εταιρείας Hitachi Automotive Electric Motor Systems America, η οποία θα χρησιμοποιεί τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της Hitachi Automotive Systems, που εκτείνονται σε μια περιοχή 259,646 τετραγωνικών μέτρων, στο Κεντάκι.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η έναρξη της παραγωγής ηλεκτρικών κινητήρων είναι προγραμματισμένη για το 2022, αλλά πολλά θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας του COVID-19.

«Η ίδρυση αυτής της νέας εταιρείας θα ενισχύσει περαιτέρω την επιχειρηματική δράση της Hitachi Automotive Electric Motor Systems στην αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και θα ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικούς κινητήρες οχημάτων στις ΗΠΑ», σημειώνει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της Hitachi.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό αν το ιαπωνικό εργοστάσιο θα συνεργαστεί με κάποια αυτοκινητοβιομηχανία προκειμένου να κατασκευάσει ηλεκτροκινητήρες γι’ αυτήν ή αν θα λειτουργεί ανεξάρτητα προσφέροντας στην αγορά after market ηλεκτρικά μοτέρ.

Άγνωστο περιμένει επίσης σε τι κατηγορίες ηλεκτρικών οχημάτων θα απευθύνονται οι κινητήρες της, αν δηλαδή θα είναι για οχήματα πόλης ή για οχήματα επιδόσεων.

Στα χνάρια της Yamaha

Η Hitachi δεν είναι η μόνη ιαπωνική μάρκα που θα εξελίξει και τα κατασκευάσει ηλεκτρικούς κινητήρες για οχήματα.

Yamaha Electric Motor

Νωρίτερα φέτος η Yamaha παρουσίασε ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προορίζεται για χρήση σε διάφορα οχήματα, από μοτοσυκλέτες μέχρι αυτοκίνητα. Η απόδοση του συγκεκριμένου ηλεκτροκινητήρα κυμαίνεται από 47 ίππους έως 270, αναλόγως στο όχημα που θα χρησιμοποιηθεί.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.