Η Audi, με οδηγό τον Ισπανό οδηγό αγώνων, Κάρλος Σάινθ, κερδίζει για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού με ένα ηλεκτρικό όχημα. Το Audi RS Q E-Tron είναι εφοδιασμένο με τρεις ηλεκτροκινητήρες και έναν κινητήρα βενζίνης, ο οποίος χρησιμοποιείται για τη φόρτιση των μπαταριών.
Οι καταπονήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων είναι μεγάλες κατά τη διάρκεια του Ράλι Ντακάρ, όπου οι συνθήκες για τους ηλεκτροκινητήρες μόνο ευνοϊκές δεν είναι, αλλά η συγκεκριμένη νίκη σηματοδοτεί την μεγάλη εξέλιξη που έχει συμβεί σε αυτό τον τομέα και αποτελεί ένα ορόσημο για την ηλεκτροκίνηση.
Ο συνδυασμός του βενζινοκινητήρα με τους ηλεκτρικούς δίνει σαφές πλεονέκτημα στο αυτοκίνητο της Audi σε περιπτώσεις μεγαλύτερων διαδρομών, ή σε έκτακτες καταστάσεις κατά τη διάρκεια των οποίων η αυτονομία των μπαταριών πέφτει ραγδαία. Από την άλλη μεριά, το RS Q E-Tron του Σάινθ, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κινηθεί με τον βενζινοκινητήρα του, ο οποίος λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια.
H ηλεκτροκίνηση νικά ολοένα και περισσότερους αγώνες…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.