Electric Cars

Hyundai: Μέσω της Ioniq φιλοδοξεί να γίνει ο μεγαλύτερος πάροχος ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί προτεραιότητα της Hyundai η οποία φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε έναν εκ των κορυφαίων παικτών της κατηγορίας παγκοσμίως μέσω του νέου της brand, Ioniq.

Η νέα μάρκα της νοτιοκορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας θα λανσάρει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά την επόμενη τετραετία με στόχο να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο αγοράς.

Το πρώτο από τα επερχόμενα νέα μοντέλα, θα είναι το Ioniq 5, ένα μεσαίου μεγέθους crossover που θα βασιστεί στο Concept 45 (μπορείτε να το δείτε στις φωτογραφίες) και που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη στα μέσα του 2021. Την επόμενη χρονιά (2022) θα ακολουθήσει το σεντάν Ioniq 6 και το 2024 το SUV Ioniq 7.

Και τα τρία μοντέλα θα βασίζονται στην νέα πλατφόρμα που έχει εξελίξει ο κατασκευαστής για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την οποία ονομάζει e-GMP (electric Global Modular Platform).

«Σε σχετικά μικρό διάστημα έχουμε τη δυνατότητα να γίνουμε ο μεγαλύτερος πάροχος ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, ειδικά με τη νέα σειρά των ηλεκτρικών μοντέλων υπό το brand Ioniq», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Hyundai Europe, Michael Cole στο Autonews Europe.

Η άποψη αυτή βασίζεται στις εκτιμήσεις του ότι μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς η Hyundai θα έχει πουλήσει συνολικά 60.000 οχήματα μηδενικών ρύπων. Αν η εκτίμηση επιβεβαιωθεί τότε η Hyundai θα είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες της ευρωπαϊκής αγοράς όσον αφορά τουλάχιστον στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο όμιλος Hyundai υπό τη σκέπη του οποίου βρίσκονται η Kia και η Genesis, υπολογίζει ότι μέχρι το 2025 θα έχει πουλήσει συνολικά 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας. Εφόσον επιβεβαιωθεί η πρόβλεψη τότε ο όμιλος θα έχει μερίδιο της τάξης του 10% στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών.

Hyundai Concept 45
Hyundai Concept 45
Hyundai Concept 45
Hyundai Concept 45

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.