Η Hyundai Motor Group της Νότιας Κορέας και η LG Energy Solution (LGES) μόλις ανακοίνωσαν ότι θα κατασκευάσουν ένα εργοστάσιο μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα αξίας 4,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην πολιτεία της Τζόρτζια.
Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης σε τελετή υπογραφής στα κεντρικά γραφεία της LGES στη Σεούλ.
Οι δύο εταιρείες θα ανοίξουν 50/50 από κοινού το νέο εργοστάσιο μπαταριών στην κομητεία Bryan, νότια της Savannah. Θα βρίσκεται δίπλα στο Hyundai Motor Group Metaplant America, το οποίο είναι υπό κατασκευή.
Η ετήσια παραγωγική ικανότητα του νέου εργοστασίου μπαταριών της Hyundai και της LG είναι 30 GWh και θα μπορεί να υποστηρίξει την παραγωγή 300.000 οχημάτων ετησίως.
Ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού (IRA) της κυβέρνησης Μπάιντεν προσφέρει πίστωση φόρου 7.500 δολαρίων για ηλεκτρικά που πληρούν τις απαιτήσεις εγχώριας κατασκευής – και αυτό περιλαμβάνει τις μπαταρίες τους – καθώς και κίνητρα για τις εταιρείες να κατασκευάσουν κόμβους παραγωγής για οχήματα, μπαταρίες και καθαρή ενέργεια.
Αλλά τα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai, μαζί με τα μοντέλα Kia και Genesis EV, επί του παρόντος δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για αυτή την πίστωση φόρου. Έτσι, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν την τελευταία μεγάλη κοινή βιομηχανική τους επένδυση στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η Τζόρτζια είναι δεύτερη στις ΗΠΑ, πίσω από τη Νότια Καρολίνα, σε νέες επενδύσεις ως αποτέλεσμα των κινήτρων παραγωγής του IRA.
Η κατασκευή του εργοστασίου μπαταριών Bryan County θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και η παραγωγή μπαταριών αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2025 στην καλύτερη περίπτωση. Η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει 3.000 θέσεις εργασίας.
Η Tesla κυκλοφόρησε ένα νέο βίντεο που περιλαμβάνει μερικά πλάνα από ένα εσωτερικό οχήματος που…
Η Audi και η SAIC υπέγραψαν στρατηγικό μνημόνιο για την εμβάθυνση της συνεργασίας τους τον…
Το φθηνότερο ηλεκτρικό Volvo μέχρι στιγμής κυκλοφόρησε επίσημα στην Κίνα το Σαββατοκύριακο, καθώς η εταιρεία…
Η Renault και η Volkswagen έδωσαν τέλος στις συζητήσεις τους για την ανάπτυξη ενός προσιτού…
Η Toyota δεν πουλά το πιο δημοφιλές pickup της σε όλες τις αγορές και αυτό…
Η Honda διπλασιάζει την επένδυσή της σε ηλεκτρικά οχήματα στα 65 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.