Electric Cars

Hyundai IONIQ 5: Έρευνα μετά από 30 αναφορές για απώλεια ισχύος

Οι ρυθμιστικές αρχές της ασφάλειας αυτοκινήτων των ΗΠΑ ερευνούν τα ηλεκτρικά SUV Hyundai IONIQ 5 μετά από 30 καταγγελίες που στάλθηκαν στην Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) για απώλεια ρεύματος.

Το Γραφείο Έρευνας Βλαβών του NHTSA (ODI) διερευνά το ζήτημα της απώλειας ισχύος που αφορά στα ηλεκτρικά SUV Hyundai IONΙQ 5 μοντέλο 2022.

Σύμφωνα με το τμήμα, πολλοί από τους κατόχους έχουν αναφέρει «ένα δυνατό θόρυβο ακολουθούμενο από μια προειδοποίηση που εμφανίζεται στο ταμπλό τους και αντιμετωπίζουν αμέσως απώλεια κινητήριας δύναμης που κυμαίνεται από μείωση έως πλήρη απώλεια της κινητήριας δύναμης».

Η Hyundai είπε στους ερευνητές του NHTSA ότι τα προβλήματα απώλειας ισχύος σχετίζονται με την ενσωματωμένη μονάδα φόρτισης ελέγχου (ICCU) που τροφοδοτεί τις μπαταρίες των οχημάτων.

Η αρχική εξήγηση του ODI υποδηλώνει ότι όταν η ICCU λαμβάνει πάρα πολύ ρεύμα, μπορεί να βλάψει τα τρανζίστορ, με αποτέλεσμα την αδυναμία φόρτισης της μπαταρίας 12 V.

Το τμήμα λέει ότι ανοίγει την Προκαταρκτική Αξιολόγηση για να καθορίσει το εύρος και τη σοβαρότητα του πιθανού προβλήματος.

Κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης, ο οργανισμός θα συλλέξει δεδομένα για παράπονα, ενώ ο κατασκευαστής μπορεί επίσης να παρουσιάσει υλικό.

Η Hyundai είπε ότι συνεργάζεται πλήρως με την έρευνα, εξηγώντας ότι θα ξεκινήσει μια εκστρατεία σέρβις τον επόμενο μήνα που θα ενημερώσει το λογισμικό των επηρεαζόμενων οχημάτων και θα αντικαταστήσει το ICCU εάν χρειαστεί.

Το ODI έχει συγκεντρώσει πολλές καταγγελίες που επιβεβαιώνουν διάφορα ζητήματα απώλειας ρεύματος, αλλά καμία από τις αναφορές δεν συνδέεται με τυχόν ατυχήματα ή τραυματισμούς.

Το IONIQ 5 είναι το πρώτο αποκλειστικό ηλεκτρικό όχημα της Hyundai. Βασισμένο στην πλατφόρμα E-GMP, προσφέρει έως και 303 EPA est range, με τιμή από 41.450 $.

Η Hyundai έχει πουλήσει πάνω από 10.500 μοντέλα IONIQ 5 από τις 31 Μαΐου 2023.

Μόλις ολοκληρωθεί η αξιολόγηση, το NHTSA μπορεί είτε να κλείσει την έρευνα είτε να προχωρήσει στην επόμενη φάση. Η έρευνα αφορά 39.559 μοντέλα IONIQ 5.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.