Electric Cars

Hyundai Ioniq 5: Με αυτονομία 450 και 550 χιλιόμετρα το ηλεκτρικό crossover

Σύμφωνα με δημοσίευμα, το ηλεκτρικό crossover Hyundai Ioniq 5 θα έχει δύο εκδόσεις μπαταριών με αυτονομία 450 και 550 χιλιόμετρα.

Μετά τα Kona Electric και Ioniq, το Ioniq 5 θα αποτελέσει το επόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai. Αυτό θα είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο της μάρκας από τη Νότιο Κορέα, το οποίο θα έχει το όνομα της θυγατρικής Ioniq από τη στιγμή που αυτή θεσπίστηκε, καθώς μέχρι τότε η ονομασία υπήρχε μόνο ως ηλεκτρικό μοντέλο.

Το Ioniq 5, ως γνωστόν, θα είναι το μοντέλο παραγωγής του concept 45, το οποίο παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019. Μάλιστα, η Hyundai της Αυστρίας έχει, ήδη, αρχίσει να δέχεται κρατήσεις για το Ioniq 5 και το Korean Car Blog έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες φωτογραφίες, όπου το αναφέρει ως Ioniq 5 First Edition και αποκαλύπτει τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του.

Όπως παρουσιάζει το εν λόγω μέσο ενημέρωσης, οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν την κράτησή τους έναντι 1000 ευρώ και το Ioniq 5 θα κυκλοφορήσει με δύο εκδόσεις μπαταριών, μία με 58 kWh και αυτονομία 450 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP και άλλη μία με 73 kWh και αυτονομία 550 χιλιόμετρα. Ωστόσο, δεν είναι ξεκάθαρο ποια από τις δύο θα είναι διαθέσιμη εξ’ αρχής.

Σε άλλα στοιχεία, αναφέρονται το σύστημα All-Wheel Drive με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 313 ίππων, η επιτάχυνση από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, η φόρτιση από το 20% έως το 80% σε 15 λεπτά με ταχυφορτιστή DC, καθώς και η ηλιοροφή, παρόμοια με αυτή στο Sonata Hybrid.

Επίσης, το εν λόγω μέσο ενημέρωσης αποκαλύπτει και ότι από τις 2 Φεβρουαρίου 2021 οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής χρώματος και πως από τις 16 Φεβρουαρίου 2021 θα μπορούν να κάνουν την παραγγελία τους, με την παράδοση να γίνεται τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο του νέου έτους. Τέλος, να σημειωθεί ότι οι διαστάσεις του Ioniq 5 αναγράφονται ως 4,640 μ. μήκος, 1,890 μ. πλάτος, 1,600 μ. ύψος, με μεταξόνιο 3 μέτρα.

Έτσι, μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθούν τα παραπάνω τεχνικά χαρακτηριστικά και οι επιδόσεις του ηλεκτρικού crossover από τη Hyundai, τη στιγμή που το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP), την οποία έχει κατασκευάσει η εταιρεία για όλα τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Πηγή 1

Πηγή 2

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.