Περισσότερο βάρος στα ηλεκτρικά απ’ ότι στα υβριδικά θα δώσει η Hyundai στην αγορά της Ινδίας, κυρίως λόγω των φορολογικών κινήτρων και επιβαρύνσεων.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα στην Ινδία μέχρι πρότινος είχαν φορολογία 30.3%, και το ποσοστό αυτό εκτοξεύτηκε στο 43%, τη στιγμή που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ένα πολύ χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή στο 12%.
Ο Κορεάτης κατασκευαστής θα διεξάγει μελέτες βιωσιμότητας σχετικά με το λανσάρισμα ενός μίνι ηλεκτρικού SUV στην Ινδία μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους και επίσης θα εξετάσει την δυνατότητα παρουσίασης των ηλεκτρικών μοντέλων Grand i10 και Elite i20.
Η εταιρεία θεωρεί ότι τα ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά της Ινδίας είναι βολικά, εύκολα και πρακτικά. Πρόσφατα η εταιρεία πάγωσε τα σχέδια για την παρουσίαση υβριδικών οχημάτων όπως το Ioniq Hybrid.
Η Ινδία έχει ανακοινώσει το φιλόδοξο σχέδιο της η αγορά αυτοκινήτων μέχρι το 2030 να γίνει πλήρως ηλεκτρική, όμως μερικοί φορείς της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρούν το σχέδιο αυτό μη εφικτό. Η ίδια η Hyundai θεωρεί ότι αν όχι ολόκληρη η αγορά αυτοκινήτου, τουλάχιστον οι δημόσιες μεταφορές μπορούν να γίνουν ηλεκτρικές.
Προκειμένου να πετύχει τον στόχο της η Ινδία για το 2030 πρέπει να επενδύσει σημαντικά σε υποδομές όπως σταθμούς φόρτισης, οι οποίοι είναι αναγκαία προϋπόθεση για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.