Close

Honda Urban EV Concept: Στις αρχές του 2019 ξεκινούν οι παραγγελίες [GimSwiss 2018]

Περίοπτη θέση στο περίπτερο της Honda, στο Σαλόνι της Γενεύης, κατέχει το Urban EV Concept, το μικρό, πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που είδαμε τον Σεπτέμβρη του ’17 στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Εμφανισιακά, το Honda Urban EV Concept αποπνέει ρετρό αίσθηση και θα λέγαμε πως αποτελεί ωδή στην πρώτη γενιά ενός θρυλικού μοντέλου της εταιρείας, του Civic.

Εξ αρχής πρόθεση της Honda ήταν να το συγκεκριμένο concept να γίνει μοντέλο παραγωγής κάτι που θα συμβεί, όπως ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ο Senior Vice President της Honda Motor Europe, Philip Ross κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

“Μία έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη στα τέλη του 2019, και ανταποκρινόμενοι στη θετική υποδοχή της οποίας έτυχε το μοντέλο, προγραμματίζουμε το σύστημα παραγγελιών για το Urban EV να ανοίξει στις αρχές του 2019”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το Urban EV Concept θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας μαζικής παραγωγής της Honda που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Από αισθητικής άποψης, το Urban EV Concept διαθέτει απλή και προηγμένη σχεδίαση, λεπτές κολώνες Α και φαρδύ παρμπρίζ που μοιάζει να εκτείνεται σε όλο το εμπρός τμήμα της καμπίνας.

Στο εσωτερικό, τέσσερις επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν με άνεση στα δύο καθίσματα τύπου πάγκου, που έχουν φινίρισμα από διαφορετικά υλικά, και συνθέτουν το περιβάλλον ενός lounge.

Η εμπρός σειρά φέρει επένδυση από φυσικό, γκρι ύφασμα και είναι διακοσμημένη με μοντέρνα, ξύλινα ένθετα. Το ταμπλό περιλαμβάνει μία οθόνη που εκτείνεται στις πόρτες.

Στην οθόνη προβάλλονται διάφορες χρήσιμες πληροφορίες, ενώ οι εκτεταμένες οθόνες στις πόρτες λειτουργούν σαν πλαϊνοί καθρέπτες μέσω ψηφιακών καμερών.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top