Η φιλοσοφία της Toyota για την ηλεκτροκίνηση ακολουθεί διαφορετική κατεύθυνση σε σχέση με εκείνη που ακολουθούν άλλοι κατασκευαστές. Ο στόχος της Toyota είναι να φέρει πιο προσιτές τιμές στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Οι περισσότεροι κατασκευαστές φιλοδοξούν να παρουσιάσουν προτάσεις με μεγάλη αυτονομία, όχι μόνο λόγω του ανταγωνισμού που υπάρχει στον τομέα αυτό, αλλά και για περιβαλλοντικούς λόγους, καθώς τα διαστήματα μεταξύ των ανεφοδιασμών θα μεγαλώνουν, άρα και η επιβάρυνση που προκαλεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον ηλεκτρικό δίκτυο.
H λογική της Toyota, η οποία πρόσφατα παρουσίασε την πρώτη της ηλεκτρική τετράτροχη πρόταση, κινείται σε διαφορετική κατεύθυνση. Η ιαπωνική εταιρεία θέλει να προσφέρει σε όσο το δυνατόν καλύτερη τιμή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο για τους πολλούς να αντικαταστήσουν το συμβατικό αυτοκίνητό τους με ένα ηλεκτρικό.
Με τον τρόπο αυτό, η Toyota θα μπορεί να προσφέρει μικρότερη αυτονομία, σε ένα πιο προσιτό πακέτο, το οποίο αναμένεται να είναι ένα βήμα πιο κοντά προς την λογική του εκδημοκρατισμού της ηλεκτροκίνησης, που είναι και το ζητούμενο για να μπορούμε να μιλάμε για θετικό αντίκτυπο της ηλεκτροκίνησης στον πλανήτη.
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.