Electric Cars

H Stellantis επαναλανσάρει τη Lancia ως πλήρως ηλεκτρική μάρκα

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lancia, με 16 χρόνια ιστορίας, αλλάζει και γίνεται μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα.

Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης «Ημέρα Σχεδιασμού», η θυγατρική Stellantis ανακοίνωσε μια δεκαετή στρατηγική, κατά την οποία θα παρουσιάσει τρία ειδικά κατασκευασμένα ηλεκτρικά οχήματα Lancia μεταξύ 2024-2028. Η εταιρεία μοιράστηκε μια ενδιαφέρον γλυπτική οχήματος που θα τη δούμε στη σχεδίαση και των τριών μελλοντικών οχημάτων.

Η Lancia ιδρύθηκε αρχικά στο Τορίνο της Ιταλίας το 1906 ως Lancia & C. Fabbrica Automobili από τους Vincenzo Lancia και Claudio Fogolin. Η αυτοκινητοβιομηχανία πέρασε τα πρώτα της 60 χρόνια κατασκευάζοντας οχήματα καύσης πλούσια σε καινοτομία, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου κινητήρα V6 πλήρους παραγωγής.

Το 1969, η Fiat αγόρασε τη Lancia, αλλά η μάρκα συνέχισε με την παραγωγή οχημάτων στη δεκαετία του ’70 και του ’80, όπου βρήκε μια επιτυχημένη θέση στους αγώνες αυτοκινήτων ράλι. Όταν η Fiat Auto έγινε  Όμιλος Fiat το 2007, η Lancia ακολούθησε προτού τελικά αλλάξει το σήμα το 2011 για να σχεδιάσει νέα οχήματα που κατασκεύασε η Chrysler. Υπό την FCA το 2015, η Lancia συνέχισε να πουλά μόνο ένα μοντέλο – το Ypsilon, το οποίο προς το παρόν πωλείται μόνο στην Ιταλία. Η FCA έγινε Stellantis το 2021.

Τώρα, στο πλαίσιο της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης «Dare Forward 2030», η Stellantis έδωσε νέα ζωή στη Lancia ως μια μάρκα με επίκεντρο τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η Lancia αποκαλεί αυτό το γλυπτό Pu+Ra Zero. ένα τρισδιάστατο «μανιφέστο» που περικλείει την «αγνή»(pure) και «ριζοσπαστική»(radical) γλώσσα των τριών ηλεκτρικών οχημάτων που η θυγατρική Stellantis σκοπεύει να παραδίδει κάθε δύο χρόνια ξεκινώντας το 2024. Όλα θα ξεκινήσουν με μια πλήρως ηλεκτρική, επανασχεδιασμένη έκδοση του Ypsilon, ακολουθούμενη από ένα Delta EV.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.