Στο πλαίσιο της έρευνας της Compare the Market, η οποία έλαβε υπόψη της τις δημοσιεύσεις στα social media και άλλες πηγές, η Hyundai κερδίζει τις καρδιές των Ελλήνων οδηγών. Η Seat, από την άλλη μεριά είναι εκείνη η μάρκα που εμφανίζεται πρώτη στις προτιμήσεις των Ελλήνων.
Η νέα έρευνα της comparethemarket.com.au ανέλυσε τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες και αποκαλύπτει αυτές για τις οποίες μιλάνε οι Έλληνες πιο θετικά online, καθώς και αυτές που που τις αποφεύγουν διακαώς! Παρά τον κατασκευαστή να βρίσκεται στην Κορέα, η Hyundai είναι η πιο αρεστή μάρκα για τους Έλληνες, σε σύγκριση με την Seat που δεν είναι πρώτη στις προτιμήσεις τους.
Αξίζει να αναφερθεί πως οι αναζητήσεις για «Hyundai 2022» στο Google αυξήθηκαν κατά +800% τους τελευταίους 12 μήνες στην Ελλάδα, με τις περισσότερες αναζητήσεις να γίνονται τον Σεπτέμβριο του 2021. Συγκρίνοντας τα δεδομένα σε όλο τον κόσμο, η Rolls-Royce είναι η κορυφαία μάρκα σε 16 χώρες, ενώ η SEAT είναι το θέμα αρνητικών συνομιλιών σε 15 χώρες.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.