Self-Driving

Το Grand Theft Auto στην υπηρεσία της αυτόνομης οδήγησης

Το Grand Theft Auto χρησιμοποιούν ερευνητές του Πανεπιστημίου της Pennsylvania για τη δοκιμή νέας τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης.

Ο Rahul Mangharam, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών της Pennsylvania, ηγείται μιας ομάδας έξι ατόμων για τις δοκιμές λογισμικού αυτόνομης οδήγησης το οποίο αποκαλείται: Σχεδιασμός Υποβοήθησης Υπολογιστή για Ασφαλή Αυτόνομα Οχήματα.

Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά στο Philadelphia Inquirer: «Μπορούμε να τρακάρουμε όσες φορές θέλουμε».

Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης εκτελεί διαρκώς μια διαδικασία τριών βημάτων: Αντίληψη του περιβάλλοντος, υπολογισμός διαδρομής και οδήγηση. Καθώς το όχημα μαθαίνει από την εμπειρία, οι ερευνητές δεν μπορούν να προσδιορίσουν με ακρίβεια γιατί το όχημα έλαβε συγκεκριμένες αποφάσεις.

Κάτι τέτοιο όμως μπορεί να προκαλέσει ιδιαίτερη σύγχυση. «Ήταν η αιτία του προβλήματος ότι δεν μπορούσε να αντιληφθεί τον κόσμο σωστά και έλαβε μια κακή απόφαση ή τον αντιλήφθηκε σωστά και έλαβε μια σωστή απόφαση»;

Οι ερευνητές μπορούν να τροποποιήσουν το περιβάλλον του παιχνιδιού για να κατανοήσουν καλύτερα πως το όχημα αντιδρά σε καλύτερες καιρικές συνθήκες.

Η εν λόγω έρευνα εντάσσεται στην ομπρέλα του επενδυτικού προγράμματος 14 εκατ. δολ. εκ μέρους της κυβέρνησης της Pennsylvania, με ονομασία Mobility21 για τις μετακινήσεις. Το πρόγραμμα στοχεύει να εξασφαλίσει ασφαλή και αποτελεσματική μεταφορά στον 21ο πρώτο αιώνα. Ο Mangharam, επικεφαλής του προγράμματος, αναφέρει ότι η έρευνά του εστιάζει στον καθορισμό κανονισμών για τα αυτόνομα οχήματα, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφάλεια του κοινού.

Σύμφωνα με τη Leslie Richards, Γενική Γραμματέα Μεταφορών, οι κανονισμοί σχετικά με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης πρέπει να είναι ξεκάθαροι. Προκειμένου οι πολίτες να υιοθετήσουν την τεχνολογία, θα πρέπει να την κατανοούν.

Να σημειωθεί ότι η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης ήδη έχει ξεκινήσει να κάνει τα βήματά της, με την Uber να έχει ξεκινήσει την εισαγωγή αυτόνομων οχημάτων στο Pittsburg.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.