Η Γερμανία σχεδιάζει νέα νομοθεσία που θα απαιτεί από τους κατασκευαστές μοντέλων αυτοκινήτων με λειτουργίες αυτόματου πιλότου να έχουν εγκατεστημένο ένα “μαύρο κουτί”, που θα βοηθάει να προσδιορίζεται η ευθύνη στην περίπωση ατυχήματος.
Το πρόσφατο θανατηφόρο δυστύχημα με το Tesla Model S και την λειτουργία autopilot ενεργοποιημένη, έχει αυξήση την πίεση στα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών και τους αρμόδιους κρατικούς φορείς ώστε να εξασφαλιστεί ότι η self-driving οδήγηση θα εφαρμόζεται με ασφάλεια.
Η πρόταση τους Υπουργού Μεταφορών της Γερμανίας, Alexander Dobrindt θα σταλεί στα αρμόδια Υπουργεία και τους φορείς προς ψήφιση μέσα στο καλοκαίρι. Η Γερμανία είναι χώρα που εδρεύουν μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες συμπεριλαμβανομένων των Volkswagen, Mercedes και BMW.
Εταιρείες από όλο τον κόσμο εργάζονται πάνω στην ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων, τα οποία όμως δεν πρόκειται να δουμε μαζικά νωρίτερα από το 2020.
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.