Categories: Self-Driving

Ο Hacker Geohot κάνει open-source την πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης Comma Neo

Ο γνωστός hacker George “geohot” Hotz, προκειμένου να παρακάμψει τους περιορισμούς που του επέβαλε η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NHTSA), για την συσκευή οδηγικής υποβοήθησης “Comma One”, προέβη σε μια εντυπωσιακή κίνηση. Μέσω της startup εταιρείας του, ανακοίνωσε την επόμενη έκδοση, η οποία τώρα ονομάζεται Comma Neo, την οποία έκανε διαθέσιμη σε όλους, ως open-source platform.

Οι κανονισμοί της NHTSA μπορούν να εφαρμοστούν μόνο σε προϊόντα τα οποία είναι προς πώληση, και με αυτόν τον τρόπο πλέον δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για το comma.ai, το οποίο μπορεί πλέον να βοηθήσει άλλες εταιρείες για να αναπτύξουν τα δικά τους συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Παράλληλα θα μπορεί να συλλέγει περισσότερα δεδομένα ώστε να βελτιωθεί η ίδια η πλατφόρμα. Ο Hotz αναφέρει ότι τις δυνατότητες του Comma Neo μπορεί να τις φτάσει μόνο το Autopilot της Tesla.

Ο Hotz σε μια συνέντευξή του εξήγησε με περισσότερες λεπτομέρειες τον λόγο για τον οποίο ακύρωσε το Comma One, ύστερα από απαιτήσεις της NHTSA και ένα πρόστιμο το οποίο ήταν 21.000 δολάρια την ημέρα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα για αυτόν ήταν ότι έπρεπε να γράψει ένα εγχειρίδιο οδηγιών μόλις σε μόνο δέκα μέρες, για ένα προϊόν το οποίο δεν πωλούσε ακόμη.

Comma One: Ακυρώθηκε το KIT αυτόνομης οδήγησης

Πλέον φαίνεται αρκετά αισιόδοξος, αφού το open-source προϊόν θα τον απελευθερώσει από τις ρυθμιστικές αρχές. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετοί ιδιοκτήτες Tesla οχημάτων, τα οποία κατασκευάστηκαν πριν την δημιουργία του Autopilot, και τώρα θέλουν να τα αναβαθμίσουν με την πλατφόρμα comma.ai.

Όταν του ζητήθηκε να συγκρίνει την πλατφόρμα του με το Autopilot της Tesla ανέφερε ότι, είναι καλύτερη από την πρώτη γενιά του Autopilot, αλλά η τελευταία γενιά είναι καλύτερη, το οποίο και εξήγησε, “Το Autopilot είναι λίγο καλύτερο, διότι ένα από τα βασικά πράγματα που κάνουν είναι η εκμάθηση των συστημάτων. Όλα τα αυτοκίνητα με Autopilot βοηθάνε στην εκπαίδευση άλλων οχημάτων”.

Ο Hotz επικρότησε την σταδιακή προσέγγιση που έχει υιοθετήσει η Tesla, όσον αφορά την αυτόνομη οδήγηση, και ανέφερε ότι πιστεύει ότι θα πετύχει. Πρόσθεσε ότι, η Tesla είναι το “iOS της αυτόνομης οδήγησης” και αυτός θέλει να είναι το Android.

Ο ίδιο φαίνεται αρκετά θερμός με την αυτόνομη οδήγηση, ειδικά μετά την διαμάχη που είχε με τον Elon Musk και την άρνησή του να δουλέψει για την Tesla. Ο ίδιο άλλωστε έχει βάλει μια τροποποιημένη πινακίδα στο αμάξι του, η οποία γράφει “FU ELON”.

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.